تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
557 بازدید
کد خبر : 1295

یادداشت:عزیز عاقبتی

همدلی از همزبانی بهتر است

همدلی از همزبانی بهتر است
یکی از دلایل اصلی عدم توسعه و پیشرفت منطقه تالش در حوزه‌های مختلف را می‌توان ناشی از فقدان همدلی و هماهنگی میان مسئولین منطقه در راستای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، عزیز عاقبتی خطبه سرا فعال سیاسی در یادداشتی نوشت:

یکی از دلایل اصلی عدم توسعه و پیشرفت منطقه تالش در حوزه‌های مختلف را می‌توان ناشی از فقدان همدلی و هماهنگی میان مسئولین منطقه در راستای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم دانست.

همواره موازی‌کاری و یا تک‌روی مسئولین شهرستان موجب شده که بخش زیادی از نیرو و انرژی جریانات سیاسی و مسئولین صرف نزاع‌ها و تقابل‌های منطقه‌ای شده و مجال و قدرت رایزنی در سطوح بالاتر از آنان سلب شود.

خوشبختانه در طول هفته‌های گذشته شاهد اتفاقات ارزشمندی در حوزه سیاسی شهرستان بودیم که ظاهرا برخلاف روال‌های گذشته است. شواهد نشان از اتحاد و همدلی و همراهی برخی جریانات و شخصیت‌های تاثیرگذار شهرستان در راستای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم منطقه می‌دهد.

یکی از مصادیق این اتفاق اخذ دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری پروژه کمربندی تالش به قرارگاه سازندگی سپاه بود که با همراهی و هماهنگی نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از شخصیت‌های تاثیرگذار منطقه و جریانات نزدیک به دولت سیزدهم رخ داد.

همراهی امام جمعه، نماینده، فرماندار و جریانات و شخصیت‌های تاثیرگذار شهرستان در راستای تحقق مطالبات به حق مردم تالش نوید روزهای خوبی را میدهد که قطعا ادامه و تقویت این روند می‌تواند تحولات مهمی را در تالش بزرگ رقم بزند.

هرچند حل مشکلات بی‌شمار شهرستان از جمله موارد ضروری و دارای اولویت مانند اتمام پروژه کمربندی تالش می‌تواند بخشی از مشکلات مردم را حل کند، اما قطعا تداوم و تثبیت آنچه این روزها در حوزه سیاسی تالش رخ می‌دهد، می‌تواند اثرات عمیق و بزرگتری در آینده منطقه داشته باشد،بنابراین تثبیت این روند نیازمند تقویت، هدایت و حمایت بزرگان و دلسوزان تالش بزرگ است.

تذکر این نکته لازم است که به قول مولانا شاعر بزرگ ایران زمین “همدلی از همزبانی بهتر است” و ما امیدواریم همه مسئولین علاوه بر همزبانی به سمت همدلی واقعی حرکت کنند تا شاهد روزهای خوب برای تالش و ایران عزیزمان باشیم.

عزیز عاقبتی
خبرنگار و فعال سیاسی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.