تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
249 بازدید
کد خبر : 12994

نهضت آسفالت راه های روستایی رضوانشهر

نهضت آسفالت راه های روستایی رضوانشهر
اجرای بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی چروده و اندل، شیر بچه پیر و همچنین مسیر منطقه گردشگری آبشار ویسادار به طول 8.5 کیلومتر نیز در دست اقدام می باشد.

به گزارش آژیم،سید نادر صفوی امروز دوشنبه در بازدید از اجرای پروژه آسفالت راه روستایی چنگریان و ساسان سرای بخش مرکزی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سیاست های دولت مردمی و تاکیدات استاندار محترم گیلان مبنی بر حضور میدانی مدیران در روستاها و پیگیری مشکلات مردمی از نزدیک گفت: با توجه به درخواست های اهالی روستا و بر اساس بازدید میدانی بعمل آمده و با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی چنگریان و ساسانسرا به طول 2 کیلومتر در حال اجرای می باشد.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه صادق الوعده بودن مهمترین خصلت مدیریتی در دولت سیزدهم است، گفت: خدمت به مردم اصول اساسی دولت مردمی است و همه توان خود را در این راستا بکار گرفته و در مسیر خدمت و رفع مشکلات مردم عزم جدی و اراده راسخ در عمل به وعده ها دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمت بی منت نهضت خدمات رسانی آسفالت راه های روستایی با الگوی اقدامات جهادی دولت مردمی در این شهرستان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: اجرای بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی چروده و اندل، شیر بچه پیر و همچنین مسیر منطقه گردشگری آبشار ویسادار به طول 8.5 کیلومتر نیز در دست اقدام می باشد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با قدردانی از تلاش های مدیران شهرستانی در امر خدمات رسانی به مردم تاکید کرد: استراتژی دشمنان سیاه نمایی است و تلاش می‌کنند تا کارهای انجام شده و خدمات دولت سیزدهم را مردم نبینند، لذا حضور در بین مردم و بیان دستاوردهای دولت مردمی و نظام می‌تواند این نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.