تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
305 بازدید
کد خبر : 13069

فرماندار جدید تالش چه کسی خواهد بود؟

فرماندار جدید تالش چه کسی خواهد بود؟
فرامرز مرجانی، کیوان اسد پور و مهدی جعفری از جدی ترین گزینه های تصدی کرسی فرمانداری تالش می باشند.

به گزارش آژیم، پس از رفتن کیا عاشوری از فرمانداری تالش، افراد متعددی برای تصدی کرسی فرمانداری تالش تعرفه شدند که در این میان بنظر می رسد چند نفر از شانس بیشتری برخوردار باشند.

دکتر کیوان اسد پور از گزینه های بومی فرمانداری تالش می باشد که فرماندار آستارا ، مدیر کل جمعیت هلال احمر استان گیلان و معاون مدیر کل بنیاد شهید استان از مهمترین سوابق وی می باشد.

همچنین فرامرز مرجانی سرپرست فعلی فرمانداری تالش نیز یکی دیگر از گزینه های بومی می باشد که سابقه معاونت سیاسی و معاونت عمرانی فرمانداری تالش، بخشداری پره سر (۸ سال) ،مسئول اداره سیاسی فرمانداری رشت و بخشدار رودبار را در کارنامه خود دارد.

وی از مدیران دولت احمدی نژاد می باشد که در دولت روحانی مورد بی مهری قرار گرفته و به دلیل همراه نبودن با دولت پس از نزدیک به ۴ سال از بخشداری رودبار کنار گذاشته شد.

البته مهدی جعفری که سابقه فرمانداری املش، مدیر کل امور روستایی و عشایری گیلان و معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری بندر انزلی را در کارنامه خود دارد ،نیز یکی از گزینه های مطرح برای فرمانداری تالش است.

جعفری پیش از رفتن کیا عاشوری و در آغاز به کار دولت سیزدهم نیز یکی از گزینه های جدی فرمانداری تالش بود که گویا استاندار گیلان تاکنون بستر را برای انتصاب وی مهیا ندیده است.

حال باید به انتظار نشست و دید استاندار گیلان چه کسی را به عنوان فرماندار تالش منصوب خواهد کرد./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.