تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
334 بازدید
کد خبر : 13166

سکته ناقص عده ای خاص از انتصاب جوانان نخبه تالش ؛

جوان گرایی ؛نسخه دکتر آشوبی برای درمان مشکلات مدیریتی بهداشت و درمان تالش

جوان گرایی ؛نسخه دکتر آشوبی برای درمان مشکلات مدیریتی بهداشت و درمان تالش
عده ای اقلیت و برخی رسانه های استیجاری که در دولت متبوعشان از پمپ فروش تا لباس فروش به پست های مهم سیاسی در تالش و استان رسیدند، این روزها برای چه از انتصاب فرزندان نخبه و بومی تالش در پست های مدیریتی پریشان و خشمگین شده اند؟

به گزارش آژیم، تنها از دولت انقلابی آیت الله رییسی و مدیریت جهادی دانشگاه علوم پزشکی پزشکی گیلان بر می آید ، که بدون توجه به فشارها و سهم خواهی عده ای خاص و در راستای فرامین رهبر انقلاب یک پزشک جوان را به عنوان رئیس بیمارستان تالش معرفی کند .

داشتن روحیه بالا، انگیزه تغییر و تحول، سختکوشی، فعالیت مضاعف، به‌روز بودن و حرفه‌ای بودن در تخصص، عواملی است که امتیازات ویژه‌ای به مدیران جوان اعطا می‌کند و قطعا این انتصابات برای دولت و نماینده شهرستان یک ارزش و نمره مثبت خواهد بود.

اما عده ای اقلیت و برخی رسانه های استیجاری که در دولت متبوعشان از پمپ فروش تا لباس فروش به پست های مهم سیاسی در تالش و استان رسیدند، این روزها برای چه از انتصاب فرزندان نخبه و بومی تالش در پست های مدیریتی پریشان و خشمگین شده اند؟

فرافکنی های اخیر نشان از آن دارد که دوران فشار های سیاسی و جوسازی برای پیشبرد اهداف گروهی و شخصی با توجه به نقش آفرینی نیروهای انقلابی در دولت به پایان رسیده است و دیگر با دعای گربه سیاه در دولت انقلابی باران نخواهد آمد.

امید است با روی کار آمدن تیم جوان و با انگیزه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان همچون چند ماه گذشته شاهد اتفاقات خوبی در این بخش باشیم و در کوتاه مدت با همدلی و همراهی مسئولین استانی و شهرستانی می توان بخشی از مشکلات این حوزه را رفع کرد.

پ.ن:ضمن احترام به تمامی مشاغل ،موضوع پمپ فروش و لباس فروش صرفا با هدف یادآوری بی ربط بودن و بی توجهی به سوابق کاری افراد مورد اشاره در انتصابات می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.