تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
225 بازدید
کد خبر : 13492

اخبارناامید کننده برخی رسانه ها از جلسه شورای سلامت تالش؛

آب پاکی دکتر آشوبی بر دست دروغ پردازان رسانه های استیجاری

آب پاکی دکتر آشوبی بر دست دروغ پردازان رسانه های استیجاری
در حالی که در جلسه شورای سلامت شهرستان تالش تصمیمات مهمی اتخاذ شد،اما گویا برخی رسانه ها ترجیح دادند از هر دری صحبت کنند جز حقایق و تصمیمات مثبتی که در این جلسه جهت کاهش مشکلات مردم تالش در حوزه بهداشت و درمان اتخاذ شد.

به گزارش آژیم، در حالی که برخی رسانه های استیجاری طی روزهای اخیر با سیاه نمایی سعی در القای آن داشتند که دستگاه ام آر آی بیمارستان شهید نورانی تالش به شهرستان دیگری منتقل شده است،دکتر آشوبی در سفر کاری خود به تالش این شائبه را رد کرد تا نشان دهد انتشار برخی اخبار در فضای رسانه ای شهرستان بدون مطالعه و صرفا با هدف عقده گشایی های شخصی می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه MRI تالش به اسم بیمارستان شهید نورانی ثبت‌شده و تاکنون 6.5 میلیارد تومان نیز برای خرید آن هزینه پرداخت شده و در آستانه راه‌اندازی و بهره‌برداری قرار دارد،گفت: در استان گیلان تنها یک دستگاه آنژیوگرافی عروق محیطی در بخش دولتی وجود دارد،که دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تلاش برای خرید و تجهیز بیمارستان شهید نورانی به دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی عروق محیطی می باشد.

وی با اعلام اینکه نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در مهرماه هرسال توزیع می شود و با برنامه ریزی های دانشگاه این نیروها به‌جای مرکز استان در شهرستان‌ها ازجمله تالش توزیع و شروع به کار خواهند کرد.

دکتر آشوبی پس از بازدید از وضعیت داروخانه بیمارستان شهید نورانی تالش به خبرنگاران گفت : بررسی وضعیت این داروخانه برای واگذاری به بخش خصوصی در دست بررسی است ،تا یکی از مشکلات اصلی بیمارستان که ناقص بودن اقلام دارویی و سردرگمی مراجعین بود برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان از استقرار پزشک بصورت موقت در مرکز شیمی درمانی طی هفته آینده جهت ارائه خدمات به بیماران تا شروع به کار پزشک دائم در این مرکز خبر داد.

اما گویا برخی رسانه ها ترجیح دادند از هر دری صحبت کرد جز حقایق و تصمیمات مثبتی که در این جلسه جهت کاهش مشکلات مردم تالش در حوزه بهداشت و درمان اتخاذ شد.

آنچه مسلم است اینگونه اخبار بیش از آنکه با هدف مطالبه گری و پیگیری مطالبات مردمی باشد با هدف تشدید نگرانی ها و دامن زدن به برخی حاشیه هاست در سطح شهرستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.