تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
802 بازدید
کد خبر : 1575

فرماندار تالش در جلسه تنظیم بازار مطرح کرد:

توزیع ۸۰۰ کیسه آرد فوق العاده در بین نانوایی های تالش

توزیع ۸۰۰ کیسه آرد فوق العاده در بین نانوایی های تالش
کیا عاشوری در جلسه تنظیم بازار تالش با اشاره به شروع فصل کشاورزی و افزایش مصرف نان در سطح شهرستان،از توزیع ۸۰۰ کیسه آرد در بین نانوایان جهت تامین نیاز کشاورزان زحمتکش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، کیا عاشوری در جلسه تنظیم بازار تالش با اشاره به شروع فصل کشاورزی و افزایش مصرف نان در سطح شهرستان،از توزیع ۸۰۰ کیسه آرد در بین نانوایان جهت تامین نیاز کشاورزان زحمتکش خبر داد.

فرماندار تالش با اعلام اینکه بزودی سهمیه آرد جدیدی نیز در بین نانوایی های شهرستان توزیع می شود ،از اتحادیه نانوایان خواست تا ضمن نظارت بر روند پخت و توزیع نان، حتما ساعت پخت نیز رعایت شود تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

وی با قدردانی از همکاری نیروهای بسیجی در زمینه نظارت و بازرسی از نانوایی های سطح شهرستان گفت: بسیجیان همیشه در شرایط سخت در کنار مردم بوده اند و لازم است پس از این نیز با هوشیاری متخلفان حوزه آرد و نان را که موجب برهم زدن آرامش جامعه می شوند را به مسولین معرفی کنند ،تا برخوردهای قانونی اعمال شود.

عاشوری در پایان این جلسه از بسیجیانی که در طول ماههای گذشته بعنوان بازرس با مسئولین در راستای نظارت بر کیفیت نان و همچنین رعایت ساعت پخت و بهداشت نانوایی های شهرستان همکاری داشته اند،با اهدای لوح و هدایایی تجلیل کرد.

فرماندار تالش صبح امروز با همراهی جمعی از مدیران مربوطه از تعدادی از نانوایی های سطح شهر بازدید و ضمن گفتگو با مردم و نانوایان ،بصورت میدانی بر روند پخت و توزیع نان نظارت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.