تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
495 بازدید
کد خبر : 1846

مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فومن برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فومن برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فومن با حضور مجید الهیان قائم مقام دادگستری استان گیلان و علیرضا مهدی پور معاون منابع انسانی دادگستری استان گیلان و جمعی از قضات و کارمندان دادگستری فومن، مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی صبح امروز در دادگستری شهرستان فومن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فومن با حضور مجید الهیان قائم مقام دادگستری استان گیلان و علیرضا مهدی پور معاون منابع انسانی دادگستری استان گیلان و جمعی از قضات و کارمندان دادگستری فومن، مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی صبح امروز در دادگستری شهرستان فومن برگزار شد.

مجید الهیان قائم مقام دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه هدف از قضاوت اجرای عدالت است تصریح کرد: قضاوت دارای شان عظیم و بالایی در دین اسلام بوده و از جمله مشاغل دشوار و سخت است.

وی احقاق حقوق عامه را یکی از وظایف دستگاه قضایی عنوان نمود و اظهار داشت: احساس امنیت ازجمله مصادیق حقوق عامه است و دادسراها باید در حفظ امنیت و آرامش مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

در پایان این مراسم مراد قربان زاده هریس با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان این شهرستان منصوب و از تلاش‌های محمد صادق ایران عقیده دادستان سابق این شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است مراد قربان زاده هریس پیش از این ریاست شعبه 108 دادگاه کیفری دو رشت را بر عهده داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.