تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
387 بازدید
کد خبر : 1995

بازدید فرماندار رضوانشهر و نماینده مجلس از پروژه های حوزه آب و فاضلاب این شهرستان

بازدید فرماندار رضوانشهر و نماینده مجلس از پروژه های حوزه آب و فاضلاب این شهرستان
در بازدید مدیر عامل آبفای گیلان از پروژه های حوزه آب و فاضلاب رضوانشهر مقرر شد اصلاح و بازسازی منبع هوایی و چاه روستای خوشابر ، اخذ مجوز از منابع طبیعی در خصوص حفر و تجهیز چاه روستای درواز به منظور رفع مشکل و تامین آب شرب روستای مذکور از سوی امور آب و فاضلاب گیلان پیگیری و در اسرع وقت اقدام لازم صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم از رضوانشهر، ظهر امروز سید نادر صفوی میرمحله با همراهی نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال و همچنین مدیدعامل آب و فاضلاب استان گیلان از زیر ساخت های حوزه آبفای شهرستان از جمله سایت بیجارکن و روستاهای چکوچه پشت، خوشابر و درواز بازدید کرد.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این بازدید با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت همراهی و مشارکت مردم، شوراهای اسلامی و دهیاران سطح شهرستان در پیشبرد و تسریع اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی از زحمات و تلاش های نماینده حوزه انتخابیه، مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردم منطقه تشکر کرد.

در این بازدید پیمانکار پروژه سایت بیجارکن که در حال انجام لوله گذاری شبکه می باشد موظف شد با پیگیری امور آب رضوانشهر 6 روستا که با مشکلات تامین آب شرب روستایی مواجه هستند را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

همچنین مقرر شد اصلاح و بازسازی منبع هوایی و چاه روستای خوشابر ، اخذ مجوز از منابع طبیعی در خصوص حفر و تجهیز چاه روستای درواز به منظور رفع مشکل و تامین آب شرب روستای مذکور از سوی امور آب و فاضلاب گیلان پیگیری و در اسرع وقت اقدام لازم صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.