تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
614 بازدید
کد خبر : 2041

عزیز عاقبتی

مرکز تشخیص زودهنگام سرطان و شیمی درمانی در تالش راه اندازی می شود

مرکز تشخیص زودهنگام سرطان و شیمی درمانی در تالش راه اندازی می شود
نماینده تالش از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی (از محل اختیارات نمایندگان) جهت تجهیز و راه اندازی مرکز تشخیص زودهنگام سرطان و شیمی درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، حسن محمد یاری در حاشیه بازدید از روند تعمیر و راه اندازی مرکز تشخیص زودهنگام سرطان و شیمی درمانی شهرستان تالش در محل ساختمان سابق بیمارستان شهید نورانی، از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی( از محل اختیارات نمایندگان) جهت تسریع در اجرای این پروژه خبر داد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکراتی که با مجموعه علوم پزشکی گیلان داشته است،گفت: مقرر شد ۲۰ میلیارد ریال نیز از منابع استانی جهت تجهیز و راه اندازی این مرکز پرداخت شود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش نیز کاهش هزینه های بیماران،کاهش زمان دریافت خدمات و همچنین عدم مراجعه به مرکز استان را از جمله مزایای راه اندازی این مرکز عنوان کرد.

دکتر بختیار حیدرنیا با اعلام اینکه درحال حاضر بیش از ۶۰۰ بیمار سرطانی در تالش شناسایی شده است ،افزود: این مرکز به دستگاه های ماموگرافی ،کلونوسکوپی ،آندوسکوپی ،کولپوسکوپی و سونو گرافی مجهز خواهد شد که میتواند نقش مهمی در شناسایی و تشخیص بیماران سرطانی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.