تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
576 بازدید
کد خبر : 2181

فرماندار رضوانشهر خبر داد:

هوشمند سازی فروش نان در 144 نانوایی این شهرستان

هوشمند سازی فروش نان در 144 نانوایی این شهرستان
فرماندار رضوانشهر در گفتگو با خبرنگار آژیم با بیان اینکه در راستای سیاست های دولت مردمی، طرح هوشمند سازی یارنه نان از امروز در شهرستان اجرا می شود ،گفت: تا پایان خرداد همه نانوایی های سطح شهرستان مجهز به کارتخوان مخصوص خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، از صبح امروز چهارشنبه هجدم خرداد، با حضور فرماندار رضوانشهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و اعضای کارگروه آرد و نان و مدیر شعبه بانک سپه شهرستان طرح هوشمند سازی یارانه نان در این شهرستان آغاز شد.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه در راستای سیاست های دولت مردمی، طرح هوشمند سازی یارنه نان از امروز در شهرستان اجرا می شود ،گفت: تا پایان خرداد همه نانوایی های سطح شهرستان مجهز به کارتخوان مخصوص خواهند شد.

وی هدف دولت از اجرای این طرح را مدیریت حوزه آرد و نان عنوان کرده و تاکید کرد ،با اجرای این طرح قیمت نان هیچ تغییری برای مصرف کننده نخواهد کرد و یارانه نان از سوی دولت در همان روز به حساب خبازان واریز خواهد شد.

رئیس کارگروه آرد و نان رضوانشهر با اشاره به اینکه شهرستان دارای 144 نانوایی فعال می باشد، افزود: واحد های خبازی که پروانه کسب آنان داری نواقص می باشد نسبت به تکمیل و رفع نواقصات در اسرع وقت اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.