تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
776 بازدید
کد خبر : 2547

تیم فوتبال پایگاه شهید کونشی کشلی قهرمان جام شهدای شهر چوبر شد

تیم فوتبال پایگاه شهید کونشی کشلی قهرمان جام شهدای شهر چوبر شد
در فینال این مسابقات تیم پایگاه شهید کونشی کشلی و ویرمونی پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی دست یافتند و کار به پنالتی کشید،افزود: سرانجام تیم کشلی با نتیجه ۶ بر ۵ در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، مسابقات جام شهدای شهر چوبر در دو گروه پنج تیمی با شرکت ۱۰ تیم در ورزشگاه شهید زردپور چوبر برگزار شد.

سلمان آقایی با بیان اینکه تیمهای رهام ترابر چوبر ،منتخب لوندویل،پایگاه شهید کونشی کشلی،و متتخب ویرمونی تیم هایق بودند که به مرحله نیمه نهایی راه یافتند ،گفت: تیم پایگاه شهید کونشلی کشلی با برد در ضربات پنالتی قهرمان این مسابقات شد.

رئیس هیات فوتبال بخش حویق با اشاره به اینکه در فینال این مسابقات تیم پایگاه شهید کونشی کشلی و ویرمونی پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی دست یافتند و کار به پنالتی کشید،افزود: سرانجام تیم کشلی با نتیجه ۶ بر ۵ در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

آقایی از حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و مسولین شهرستانی که از نزدیک فینال این مسابقات را ا تماشا کردند ،نیز تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مسابقات مرتضی یگانگی از تیم کشلی بعنوان بهترین بازیکن مسابقات و مجتبی لطیف نیا با به ثمر رسیدن ۱۲ گل به مجتبی لطیف نیا از تیم منتخب ویرمونی به عنوان آقای گلی این مسابقات رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.