تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
529 بازدید
کد خبر : 2628

بازدید رییس کل دادگستری گیلان از دو طرح معطل مانده پل امید و کمربندی شهرستان تالش

بازدید رییس کل دادگستری گیلان از دو طرح معطل مانده پل امید و کمربندی شهرستان تالش
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد قضایی از دو طرح معطل مانده پل امید و کمربندی تالش در شهرستان تالش بازدید نموده و در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد قضایی از دو طرح معطل مانده  پل امید و کمربندی تالش در شهرستان تالش بازدید نموده و در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در آستانه ماه محرم با اشاره به بیان امام حسین علیه اسلام که مرگ را بر زندگی ننگین و ذلت بار ترجیح دادند گفت: شیعیان و محبان سالار شهیدان نیز با تاسی به این امام بزرگوار باید ننگ ها  و به عبارتی معصیت ها را از زندگی دور کنند تا عنایت خدا در زندگی آنان جاری بوده و در مسیر سعادتمندی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با طرح های هادی سلیقه ای و رانتی مخالف است تصریح کرد: تاکنون هیچ انتظامی به طرح های هادی داده نشده است و برخی به بهانه بردن طرح هادی به مناطق ییلاقی به دنبال بستری برای سودجویی و طمع ورزی خود هستند و هدف آنان نابودی طبیعت و به دست آوردن سودهای هنگفت است.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به طرح ناتمام پل امید و ناشایستگی مسئولان در تکمیل این پل اظهار داشت: تعلل در این پروژه زیبنده شهرستان تالش نبوده و دستگاه قضایی از این پس پیگیر مراحل اتمام این پل بوده و بر مراحل پیشرفت آن نظارت خواهد کرد.

وی با تاکید بر همکاری و همدلی بین مدیران و مسئولان اذعان داشت: صمیمیت و تلاش مضاعف  مجریان و مسئولان به نفع مردم بوده و موجب پیشبرد و حل مشکلات آنان خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی مشکل زباله در استان را معضلی اساسی خواند و افزود:  علی رغم پیگیری های دستگاه قضایی، کارشناسان و مسئولان در خصوص جانمایی مکان مناسب برای دپوی زباله در شهرستان تالش اقدامی انجام نداده اند.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان که در این بازدید حضور داشت با اشاره به اینکه پروژه پل امید و همچنین کمربندی شهرستان تالش نزدیک به دو دهه است که به سرانجام نرسیده است اظهار داشت: غفلت و تعلل پیمانکار در طرح پل امید و مسیرگشایی و تملک زمین در طرح کمربندی از علل تاخیر این دو پروژه شهرستان تالش است.

وی با بیان اینکه ماحصل تاخیراین دو طرح، نارضایتی مردم و خسارت و حیف و میل بیت المال بوده است تصریح کرد: ریاست دادگستری استان گیلان دستورات لازم در خصوص پیگیری این دو پروژه را به دادستان این شهرستان صادر نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.