تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
532 بازدید
کد خبر : 2662

شما جای شورای شهر،چکار باید کرد؟

شما جای شورای شهر،چکار باید کرد؟
رسول برهانی حل مشکلاتی همچون آسفالت معابر،ترافیک و زباله و احداث کارخانه کمپوست وآسفالت و...را منوط به همکاری و حمایت همه مسولین دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، رئیس شورای شهر تالش در جلسه با رییس کل دادگستری گیلان با ابراز نگرانی از مشکلاتی که شهر تالش با آن دست و پنجه نرم می کند،گفت:اگر امروز برای حل مشکلات این شهر چاره اندیشی نشود ،در آینده ای نزدیک با چالش های بزرگ و خطرناکی مواجه خواهیم شد.

رسول برهانی با بیان اینکه بحران زباله استان و تالش را تهدید می کند،افزود: ما باید به اجبار و بر اساس تصمیمی که در دهه های گذشته گرفته شده است ،همچنان زباله های شهر را در حاشیه یکی از زیباترین نقاط گردشگری منطقه تخلیه و دفن کنیم که علاوه بر مسائل زیست محیطی ،چهره این منطقه گردشگری را نیز زشت کرده است.

وی حل مشکلاتی همچون آسفالت معابر،ترافیک و زباله و احداث کارخانه کمپوست وآسفالت و…را منوط به همکاری و حمایت همه مسولین دانست و گفت: بطور مثال و در شرایطی که در طی سالهای اخیر شاهد برداشت مصالح توسط پیمانکاران خصوصی از رودخانه ها بوده ایم،اما شهرداری ها برای خدمات رسانی به مردم برای برداشت چند کامیون شن با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

برهانی با اشاره به مشکلات حقوقی طرح های گردشگری و عدم تکمیل پل کمربندی تالش از رئیس کل دادگستری خواست تا در راستای حل این مشکلات از شورای اسلامی شهر و شهرداری تالش حمایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.