تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
665 بازدید
کد خبر : 2748

خبرنگار :عزیز عاقبتی

نامه قابل تامل مدیر عامل سورتمه به شهرداری تالش

نامه قابل تامل مدیر عامل سورتمه به شهرداری تالش
شهرداری تالش که باید بدنبال پیگیری منافع و اخذ کامل اجاره بها و ارائه گزارشات شفاف و ایجاد نظم مالی در زمینه درآمد های خود باشد،چرا باید به دهها نامه این شرکت در راستای تسویه حساب و تعیین تکلیف موارد مریوطه پاسخی ارائه نکند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، یوسف امان اللهی مدیر عامل شرکت توسعه و عمران نوسازان(سورتمه) در نامه ای به شهرداری تالش خواستار تسویه حساب و تعیین تکلیف وضعیت مالی و اجاره بهای پرداختی این شرکت به شهرداری شده است.

در بخشی از این نامه به مکاتبات متعدد مفاصه حساب پرداختی های سنواتی این شرکت به شهرداری بابت اجاره بهای پرداختی اشاره شده است که تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

این حالی است که شهرداری تالش که باید بدنبال پیگیری منافع و اخذ کامل اجاره بها و ارائه گزارشات شفاف و ایجاد نظم مالی در زمینه درآمد های خود باشد،چرا باید به دهها نامه این شرکت در راستای تسویه حساب و تعیین تکلیف موارد مربوطه پاسخی ارائه نکند؟

طبق اسناد در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ از سوی شرکت توسعه و عمران نوسازان مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان (در صورت وصول اخرین چک اشاره شده در نامه)به شهرداری تالش پرداخت شده است،این مبالغ علاوه بر ورودی های اخذ شده توسط شهرداری از مسافرین می باشد .

حال شهرداری تالش پاسخ دهد چند درصد از این درآمد را صرف ارتقای سطح کمی و کیفی این طرح گردشگری جهت استفاده مردم کرده است؟

شهرداری تالش که همواره کمبود منابع مالی را از دلایل عدم ارائه خدمات مناسب به شهروندان عنوان می کند، پاسخ دهد، دلیل این کم کاری ها چیست؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.