تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
580 بازدید
کد خبر : 3049

ابهام در جلسه شورای شهر تالش/جلسه علنی یا غیر علنی؟

ابهام در جلسه شورای شهر تالش/جلسه علنی یا غیر علنی؟
دو دستور جلسه با یک شماره و یک تاریخ ،اما با دو عنوان اتفاق عجیبی است که در جلسه عصر امروز شورا پیرامون انتخاب نمایندگان کمیسیون ها رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، بررسی های خبرنگار آژیم حاکی از اینست هیئت رئیسه جدید شورای شهر قصد داشتند جلسه عصر امروز را بصورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار کنند که با اعتراض دو عضو دیگر(حسین پور و یوسف زاده)مجبور به تغییر دستورجلسه و برگزاری جلسه بصورت علنی شدند.

هر چند دقایقی پیش یکی از اعضای شورای شهر (هادی رحیمی )از خبرنگار ما جهت حضور در جلسه شورا دعوت نمودند، اما به نظر می رسد این اتفاق پس از اعتراض دو عضو دیگر بوده است.

این اقدام برخی اعضای شورا را میتوان نمونه ای دیگر از تناقض در ادعاهای آنان دانست ،متاسفانه اعضای شورا در برگزاری جلسات عادی خود نیز حسن نیت نداشته و با مشکل مواجه هستند، که این اتفاقات نوید روزهای خوبی برای مجموعه مدیریت شهری را نمی دهند.

دو دستور جلسه با یک شماره و یک تاریخ ،اما با دو عنوان ، اتفاق عجیبی است که در جلسه عصر امروز شورا پیرامون انتخاب نمایندگان کمیسیون ها رخ داد.

طبق دستور جلسه اولیه قرار بود جلسه بصورت غیرعلنی برگزار شود که با اعتراض دو عضو (حسین پور و یوسف زاده ) و اصرار بر لزوم حضور خبرنگاران، در کسری از ثانیه دستور جلسه مذکور به جلسه علنی تغییر یافت.

حال مردم می خواهند بدانند چرا جلسات انتخاب نمایندگان کمیسیون ها در شورای شهر باید پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار شود؟،مگر در انتخابات کمیسیون ها چه می گذرد؟

لازم به ذکر است جلسه اخیر شورای شهر نیز در پی اصرار برخی اعضای جهت به دست کمیسیون ماده ۱۰۰ و تجدید نظر نیمه تمام ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.