تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
146 بازدید
کد خبر : 3087

فرماندار تالش:

۲۲۱ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح می شود

۲۲۱ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح می شود
پروژه کمربندی تالش را نیز یکی دیگر از مشکلات منطقه و مطالبات مهم مردم عنوان کرد که با پیگیری‌های مسؤولین شهرستانی و استانی تامین اعتبار شده و بزودی قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرای این پروژه را آغاز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبری آژیم،  کیا عاشوری امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر پیگیری‌های ویژه استاندار در راستای حل مشکلات این شهرستان، از افتتاح ۲۲۱ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت ۱۴۰۱ خبر داد.

وی اغلب این پروژه‌ها را در حوزه راه‌سازی، آسفالت راه روستایی، تامین آب شرب، توسعه شبکه فاضلاب شهری، تقویت زیرساخت‌های برق، گازرسانی به مناطق روستایی و همچنین بخش کشاورزی عنوان کرد.

عاشوری، پروژه کمربندی تالش را نیز یکی دیگر از مشکلات منطقه و مطالبات مهم مردم عنوان کرد که با پیگیری‌های مسؤولین شهرستانی و استانی تامین اعتبار شده و بزودی قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرای این پروژه را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اختصاص چهارصد میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای پروژه آسفالت جاده اسالم به خلخال، بر لزوم تسریع در رفع مشکل نبود روشنایی در محور اسالم به تالش نیز تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش، هفته دولت را فرصتی مناسبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف دانسته و از بخشداران خواست تا در مراسمات افتتاح پروژه‌ها از رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات دولت کمک بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.