تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
260 بازدید
کد خبر : 3174

دادستان مرکز استان گیلان مطرح کرد:

مدیران کم کار و تضییع کننده بیت المال باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند

مدیران کم کار و تضییع کننده بیت المال باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند
نشست شورای حفظ حقوق بیت المال به ریاست رئیس کل دادگستری استان با موضوع بررسی تصرفات غیر مجاز در اطراف شهرک گلدیس رشت برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست شورای حفظ حقوق بیت المال به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان با موضوع بررسی تصرفات غیر مجاز در اطراف شهرک گلدیس رشت برگزارشد.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه پیرو بازدید روز گذشته از اراضی تصرف شده در اطراف شهرک گلدیس نشستی با حضور تمامی متولیان امر در دادگستری استان برگزار شد افزود: در این نشست اراضی ملی واگذار شده به سازمان هایی نظیر بنیاد شهید و امور ایثارگران، تامین اجتماعی، راه و شهرسازی و … مشخص شده و میزان اهمال و کوتاهی مدیران مربوطه نیز ارزیابی شد.

وی در ادامه اظهار داشت: برخی از نهاد ها علی رغم تصرف اراضی متعلق به خود تعلل کرده و هیچ اقدامی در راستای رفع تصرف غیر قانونی افراد انجام ندادند و موجبات ادامه فعالیت افراد سودجو را فراهم نمودند.

سید مهدی فلاح میری در پایان هشدار داد: دستگاه قضایی از ادامه تصرف اراضی ملی توسط متصرفین جلوگیری به عمل آورده و با آنان برخورد قانونی خواهد کرد و تمام مدیرانی که در انجام وظیفه قانونی خود اهمال نموده و به اموال عمومی و بیت المال تعرض نموده اند باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.