تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
212 بازدید
کد خبر : 3255

دولت سیزدهم برای حل مشکلات تالش برنامه دارد

دولت سیزدهم برای حل مشکلات تالش برنامه دارد
نماینده عالی دولت در تالش، چند سفر استاندار گیلان به این شهرستان طی یک سال اخیر را در راستای عزم جدی و برنامه‌ریزی مسؤولین استانی و کشوری برای حل مشکلات منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کیا عاشوری امروز در مراسم میزخدمت که در مسجد جامع تالش برگزار شد با اشاره بر عملکرد موفق دولت در حوزه بهداشت و درمان، واکسیناسیون سراسری و مهار کرونا، از برنامه‌ها و عزم جدی دولت برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم خبر داد که بزودی شاهد نتایج مثبتِ آن خواهیم بود.

وی با اشاره به طی مراحل قانونی واگذاری پروژه احداث کنارگذر تالش به قرارگاه خاتم الانبیا و عاشورا، اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد تکمیل و اتمام این پروژه نیمه کاره باشیم.

فرماندار تالش، نبود آب شرب مناسب را یکی دیگر از مشکلات مهم مردم بویژه روستاییان پرتلاش عنوان کرد که براساس تفاهم‌نامه بین دولت و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) بزودی ۱۵۸ روستا در سطح این شهرستان آبرسانی خواهد شد.

عاشوری با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری ۲۲۴ پروژه با اعتبار بالغ بر حدود ۱۵۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان تالش به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: اغلب این پروژه‌ها مربوط به بهسازی و آسفالت معابر روستایی، آبرسانی، گازرسانی، تامین برق و غیره می‌باشد که در راستای توزیع عادلانه امکانات و خدمات دولت برای روستاییان و نقاط محروم است.

نماینده عالی دولت در تالش، چند سفر استاندار گیلان به این شهرستان طی یک سال اخیر را در راستای عزم جدی و برنامه‌ریزی مسؤولین استانی و کشوری برای حل مشکلات منطقه دانست که با توجه به همراهی و پیگیری‌های نماینده مردم تالش در مجلس و سایر مسؤولین مربوطه، موجب تسریع در اجرای پروژه‌های معطل مانده این شهرستان خواهد شد.

فرماندار تالش با تاکید بر اقدامات مهم دولت در سطح کلان بویژه حوزه اقتصاد و سیاست خارجی، ارتقا و افزایش روابط با کشورهای مختلف را از نتایج این سیاست‌ها عنوان کرد که به زودی شاهد اثرات مثبت آن در رونق اقتصادی کشور خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.