تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
356 بازدید
کد خبر : 3268

هشدار فرماندار تالش به شورای شهر

هشدار فرماندار تالش به شورای شهر
فرماندار تالش طی نامه ای هشدار داده است که اگر شورای شهر به این روند و اختلافات خاتمه ندهد،پرونده شورای اسلامی شهر را جهت رسیدگی به هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان و همزمان به عنوان ترک فعل به مراجع قضایی ارسال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، فرماندار تالش طی نامه ای ضمن تذکر به شورای شهر پیرامون وضعیت آشفته مدیریت شهری که اعتراضات شهروندان را در پی داشته است،خواستار تعیین تکلیف وضعیت شهردار منتخب و سرپرست شهرداری،معرفی نمایندگان شورا در کمیسیون ها و غیره شده است.

همچنین در نامه فرماندار تالش تاکید شده است که اگر شورای شهر به این روند و اختلافات خاتمه ندهد،پرونده شورای اسلامی شهر را جهت رسیدگی به هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان و همزمان به عنوان ترک فعل به مراجع قضایی ارسال خواهد کرد.

وی همچنین ۷۲ ساعت به اعضای شورا برای انجام اقدامات لازم ،اخذ تصمیمات و گزارش نتیجه به فرمانداری فرصت داده است.

شورای شهر هم به استناد نامه جناب فرماندار جلسه ای برگزار می‌کنند ،اما در دستور جلسه مربوطه فقط به برخی موارد از نامه فرماندار بصورت گزینشی پرداخته شده است.

یکی از مهمترین تذکرات فرماندار تالش تعیین تکلیف وضعیت شهردار منتخب می باشد،که متاسفانه در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تالش مورد بی توجهی قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.