تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
305 بازدید
کد خبر : 3286

رئیس کل دادگستری گیلان :

با عاملان آتش زدن نیزارهای انزلی برخورد قاطع می شود

با عاملان آتش زدن نیزارهای انزلی برخورد قاطع می شود
رئیس کل دادگستری گیلان بر برخورد قاطع با کسانی که در سال های گذشته با آتش زدن نیزارها به دنبال تصرف اراضی مربوطه بوده اند ،تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی از نیزارهای سوخته در تالاب انزلی بازدید نمود و دستورت لازم را صادر کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه تالاب انزلی از مواهب طبیعی و شاهکارهای خلقت می باشد تصریح کرد: همگان اعم از مردم و مسئولان باید در صیانت و حفاظت از این میراث میهنی تلاش نمایند.

وی با اشاره به اینکه چند سالی است که عده ای پی در پی نیزارهای تالاب را آتش زده و مرتکب حریق عمدی می شوند اظهار داشت: کسانی که در سال های گذشته به چنین آتش سوزی هایی اقدام نموده بودند شناسایی و دستگیر شده و به حبس های سنگین و منع اقامت در این منطقه محکوم شدند.

آقایی با بیان اینکه ریاست کل دادگستری استان با حضور در این منطقه دستورات لازم را در راستای شناسایی و برخورد با مجرمان صادر نمود گفت: دستگاه قضایی با کسانی که با آتش زدن نیزارها تصور می کنند که بتوانند در آینده این اراضی را تصرف نمایند با قاطعیت و جدیت برخورد نموده و با آنان بدون مماشات و اغماض و به اشد مجازات قانونی  برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.