تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
204 بازدید
کد خبر : 3302

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

تحقق ۴۳ درصدی اشتغال تعهدی در گیلان

تحقق ۴۳ درصدی اشتغال تعهدی در گیلان
با همت دولت سیزدهم در یک سال اخیر شاهد عقد تفاهمنامه های سه جانبه با صندوق ها و اخیرا نیز موضوع تبصره ۱۶ بوده ایم و تسهیلات مناسبی برای حمایت ویژه از بخش تعاون اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، سیاووش آقاجانی در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان تالش با بیان اینکه رویکرد دولت در حمایت از تعاونی ها جدی است، اظهار کرد: ساختار تعاون دو شعار محوری دولت یعنی اقتصاد مردمی و عدالت محوری را به خوبی محقق می کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گلایه از اینکه در ده سال گذشته حمایت خوبی از تعاونی ها نشده است،افزود: اما با همت دولت سیزدهم در یک سال اخیر شاهد عقد تفاهمنامه های سه جانبه با صندوق ها و اخیرا نیز موضوع تبصره ۱۶ بوده ایم و تسهیلات مناسبی برای حمایت ویژه از بخش تعاون اختصاص یافته است.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم گیلان در کشور از حیث داشتن تعاونی های برتر ملی گفت: تعاون گیلان در کشور جایگاه خوبی ،دارد اما باید تلاش کرد با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف بخش تعاون را به جایگاه مطلوب رساند.

آقاجانی با تاکید بر برگزاری ۳۳ هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای مدیران، اعضا و بازرسان تعاونی های استان در یک سال اخیر، از تحقق ۴۳ درصد از اشتغال تعهدی بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه ملی رصد خبر داد.

در پایان این مراسم از ۱۷ تعاونگر فعال شهرستان تالش تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.