تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
354 بازدید
کد خبر : 3470

رئیس کل دادگستری گیلان:

خودروهای توقیف شده در پارکینگ های استان باید به راحت ترین شیوه ممکن ترخیص شوند

خودروهای توقیف شده در پارکینگ های استان باید به راحت ترین شیوه ممکن ترخیص شوند
به گفته معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان از فردا تمامی مالکان وسایل نقلیه توقیف شده در سراسر استان می توانند با ارائه مدارک شناسایی و با پرداخت تنها بخش کوچکی از هزینه پارکینگ جهت دریافت خودرو و یا موتور سیکلت خود به پارکینگ ها مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مسئولان راهور استان از پارکینگ خودرو و موتورسیکلت های توقیف شده پلیس راهور در شهرستان بندر انزلی بازدید کرد.

سید رحمن سید زاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه خودرو و موتورسیکلت های زیادی در پارکینگ های پلیس راهور در کل استان وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند اظهار داشت: برخی از این خودرو ها از سال 94 در پارکینگ ها بوده و مالکان جهت دریافت آن تاکنون مراجعه نکرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: رئیس کل دادگستری استان در خصوص ترخیص به راحت ترین شیوه برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم به دادستان ها دستور داد با حضور میدانی و همراهی پلیس راهور استان نسبت به ترخیص بدون ایجاد موانع و تعیین تکلیف جهت استرداد به مالکین در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

سید زاده در پایان خاطر نشان کرد: افراد در سراسر استان می تواند با ارائه مدارک شناسایی و با پرداخت تنها بخش کوچکی از هزینه پارکینگ جهت دریافت خودرو و یا موتور سیکلت خود به پارکینگ ها مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.