تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
709 بازدید
کد خبر : 3560

دستور ویژه دادستان تالش به پلیس آگاهی این شهرستان:

ابعاد مختلف آتش سوزی مسجد امام شافعی روستای دیگه سرا با دقت بررسی شود

ابعاد مختلف آتش سوزی مسجد امام شافعی روستای دیگه سرا با دقت بررسی شود
دادستان تالش در این ادامه این نامه خواستار اخذ پرینت تماس های آتش نشانی اسالم،بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته آتش نشانی،بررسی زمان حضور آتش نشانی اسالم در محل حادثه و همچنین انجام تحقیقات از اهالی دیگه سرا که به حضوری به آتش نشانی مراجعه کرده بودند،شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، در پی آتش سوزی در مسجد امام شافعی روستای دیگه سرای اسالم ،دادستان تالش طی نامه ای به پلیس آگاهی این شهرستان خواستار بررسی ابعاد مختلف این حادثه شد.

اسدی همچنین با اشاره به تاخیر آتش نشانی اسالم جهت حضور در محل حریق ،به پلیس آگاهی این شهرستان ماموریت داده است تا ابعاد فنی و کارشناسی دلایل تاخیر و خرابی اتومبیل آتش نشانی اسالم را مورد بررسی قرار داده و چنانچه آتش نشانی جهت حضور در محل حریق تعلل نموده و یا مقصر باشد ،گزارش را به دادستانی جهت انجام اقدامات قانونی ارسال شود.

دادستان تالش در ادامه این نامه خواستار اخذ پرینت تماس های آتش نشانی اسالم،بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته آتش نشانی،بررسی زمان حضور آتش نشانی اسالم در محل حادثه و همچنین انجام تحقیقات از اهالی دیگه سرا که به صورت حضوری به آتش نشانی مراجعه کرده بودند،شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.