تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
314 بازدید
کد خبر : 3608

افزایش ۲.۵برابری اعتبارات تالش در سال ۱۴۰۱

افزایش ۲.۵برابری اعتبارات تالش در سال ۱۴۰۱
فرماندار تالش با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات این شهرستان معادل ۷۰ میلیارد تومان بود،گفت:این مبلغ در سال۱۴۰۱ به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، کیا عاشوری روز پنج شنبه در جمع مردم دهستان خرجگیل با تاکید بر تلاش دولت جهت محرومیت زدایی و توجه به مشکلات روستائیان گفت: توجه به مناطق  محروم در اولویت برنامه ها و راهبردهای دولت مردمی است که در یک سال اخیر در این راستا اقدامات ارزشمندی داشته است .

فرماندار تالش با بیان اینکه در سال گذشته  اعتبارات  شهرستان معادل ۷۰ میلیارد تومان بود،افزود: اما در این دولت با افزایش ۲.۵ برابری این مبلغ در سال۱۴۰۱ به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در راستای محرومیت‌زدایی دهستان خرجگیل ،اعتبارات خوبی برای حل مشکلات مردم منطقه اختصاص یافته است، رفع مشکلات حوزه آبرسانی  تالش را یکی از مسائلی دانست که با تخصیص  ۵۰۰ میلیارد تومان خارج از اعتبارات شهرستاتی، توسط  قرار گاه امام حسن مجتبی با مشارکت آب و فاضلاب در سطح شهرستان در حال انجام می باشد.

 

عاشوری با اشاره به اینکه در طول چندماه گذشته کمبود آرد و نان مشکلاتی برای مردم بوجود اورده بود،گفت: با پیگیری های انجادم شده ،۴۰۰۰ کیسه به سرانه آرد نانوایان در سطح شهرستان اضافه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در تالش با اشاره به حضور مدیر کل امور عشایری استان گیلان در این جلسه ،از تخصیص اعتبارات عشایری برای تکمیل پل ناو بالا و تکمیل  راه خرجگیل به ناو خبرداد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.