تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
187 بازدید
کد خبر : 3631

عضو فراکسیون بانوان مجلس خبر داد

ورود مجلس به ماجرای مهسا امینی/ تصاویر ضبط دوربین‌های مداربسته پلیس بررسی می‌شود

ورود مجلس به ماجرای مهسا امینی/ تصاویر ضبط دوربین‌های مداربسته پلیس بررسی می‌شود
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس از ورود مجلس به ماجرای مهسا امینی خبر داد و گفت: هفته آینده مجلس، نشستی برای بررسی این موضوع با حضور مسئولان ذی ربط از جمله نیروی انتظامی برگزار خواهد کرد و تصاویر دوربین‌های مداربسته پلیس در این ارتباط بررسی خواهد شد.

شیوا قاسمی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به اتفاق رخ داده برای مهسا امینی خانم 22 ساله اهل سقز که برای مسافرت به تهران سفر کرده بود، گفت: موضوع برخورد گشت ارشاد با مهسا امینی برای مردم باید شفاف سازی شود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: در این اتفاق تلخ اگر قصور، تخلف یا برخورد خلاف قانونی رخ داده باشد، ما به عنوان نمایندگان مجلس با قاطعیت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در صورت قصور احتمالی از مسئولان و عوامل مقصر در این ماجرا توضیح می‌خواهیم، ادامه داد: هفته آینده مجلس جلسه‌ای در این راستا خواهد داشت و از مسئولان مرتبط پاسخ می‌خواهد.

عضو فراکسیون بانوان مجلس اضافه کرد: گفته می‌شود دوربین‌های مداربسته پلیس تصاویر مربوط به مهسا امینی را ضبط کرده که بررسی این تصاویر جزء مطالبات ما از مسئولان نیروی انتظامی است تا ماجرا برای نمایندگان مردم و مردم  شفاف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.