تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۲۳
201 بازدید
کد خبر : 3978

فرمانده انتظامی تالش خبر داد؛

اعتراف به ۶ فقره سرقت در تالش

اعتراف به ۶ فقره سرقت در تالش
فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل، اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ «محمد رستمی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.
وی در ادامه گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندوان در خصوص چند فقره سرقت مختلف و ارجاع پرونده‌ها به مرجع قضائی طی چند هفته گذشته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش از انجام تحقیقات میدانی و به دست آمدن مشخصات ظاهری سارقان این پرونده‌های سریالی خبر داد و بیان داشت: با شناسایی هویت این افراد، ماموران پاسگاه انتظامی اسالم پس از هماهنگی قضائی با تعقیب و مراقبت چندساعته در عملیات‌های جداگانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت از منزل، ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و یک فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند افزود: سارقان ۳۰ و ۴۷ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ رستمی در پایان به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.