تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
207 بازدید
کد خبر : 4020

غضنفرآبادی:

معاندین نظام به دنبال ضربه زدن به امنیت، اقتدار و توسعه ایران هستند

معاندین نظام به دنبال ضربه زدن به امنیت، اقتدار و توسعه ایران هستند
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه دشمن سعی دارد با فتنه، فضای غبارآلودی را در کشور ترسیم کند، گفت: ممکن است خیلی‌ها نتوانند حقیقت را در چنین فضایی تشخیص دهند اما تکلیف آنهایی که اقدامات خشونت‌آمیز دارند مشخص بوده و معترضان باید صف خود را از آنها جدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، موسی غضنفر آیادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات خشونت آمیز اخیر در کشور، گفت: این اقدامات از سوی گروه های تجزیه طلبی صورت می گیرد که اسم و رسم آنها مشخص است و در غرب و شرق کشور هم فعالیت دارند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اهداف این گروه های تجزیه طلب مشخص بوده و بسیاری از سران آنها اخیرا دستگیر شده اند، اظهار داشت: مردم باید این گروه ها را از صف معترضان جدا بدانند چرا که آنها با نظام، مردم و امنیت عناد داشته و پولشان نیز از جیب آمریکا و صهیونیست ها تأمین شده و آموزش دیده همان ها هستند.

وی افزود: کشورهایی که به دنبال وارد کردن ضربه به امنیت، اقتدار و توسعه ایران هستند، سلاح و تجهیزات به این گروه های آشوبگر و تجزیه طلب می رسانند و فضای رسانه را نیز برایشان فراهم می کنند تا با شایعه سازی و ساخت فیلم های دروغ، احساسات مردم را تحریک کنند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دشمن سعی دارد با فتنه، فضای غبارآلودی را ترسیم کند، خاطرنشان ساخت: ممکن است خیلی ها نتوانند حقیقت را در چنین فضایی تشخیص دهند اما تکلیف آنهایی که با خشونت و با اسلحه گرم و سرد اقدامات وحشیانه صورت می دهند مشخص بوده و مردم و معترضان باید صف خود را از آنها جدا کنند./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.