تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
86 بازدید
کد خبر : 4036

فرماندار رضوانشهر:

امروز جامعه ما تشنه فرهنگ ناب اسلامی و دستورات قرآن کریم می باشد

امروز جامعه ما تشنه فرهنگ ناب اسلامی و دستورات قرآن کریم می باشد
فرماندار رضوانشهر، تبلیغات اسلامی را خط مقدم ترویج علوم دینی در سطح کشور دانسته و گفت: امروز جامعه ما تشنه فرهنگ ناب اسلامی و دستورات قرآن کریم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، سید نادر صفوی میرمحله در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ، تبلیغات اسلامی را خط مقدم ترویج علوم دینی در سطح کشور دانست و گفت: امروز جامعه ما تشنه فرهنگ ناب اسلامی و دستورات قرآن کریم می باشد.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و ادارات تحت مدیریت این نهاد انقلابی در سطح شهرستانها، نیاز ای فرهنگی و دینی جامعه و مردم را دنبال و برآورده می سازند و در راستای فرهنگ سازی، از سوی این سازمان قدم های موثری برداشته شده است.

فرماندار رضوانشهر بیان کرد: رضوانشهر به لحاظ تنوع قومی، مذهبی و زبانی از مناطق مهم کشور در زمینه وحدت است که الگوی بسیار خوبی در سطح ملی می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در سطح کشور گفت: نظام سلطه سعی دارد انقلاب اسلامی را مورد دستخوش قرار دهد.

حجت الاسلام سعید مهدوی افزود: انقلاب نوپا و جوان ایران اسلامی که با بیش از 40 سال تجربه و ایستادگی تمدن های شیطانی دنیا را به چالش کشیده و امروز شاهد هستیم که دشمنان با دهن کجی، اقدام به قرآن سوزی و اهانت به ارزش های دینی می کنند.

وی  با اشاره به رسالت این سازمان ادامه داد: مهمترین رسالت تبلیغات اسلامی نهضت تبلیغ، نشرمعارف قرآن و اهل بیت علیه السلام در راستای راهبرد عزت آفرینی است.

مهدوی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک قدرت بزرگی است که به پشتوانه قرآن و خون شهدا هرگز از آرمان های خود عقب نشینی نخواهد کرد.

وی با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان گفت: امروز شاهد حرکت فرعون هستیم که سعی در به انحراف کشیدن امت اسلامی از طریق شیطنت و جنایت دارد و مهمترین خصیصه فراعنه رویکرد شیطانی است.

این کارشناس علوم دینی ضمن دعوت از امت اسلامی مبنی بر توجه به واقعیتهای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز عده ای فریب خورده از این حقایق مهم دور شده اند و در زمین دشمن قرار گرفته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: در نهضت تبلیغ باید راهبردهای دین مبین اسلام را فریاد بزنیم و امروز عده ای هستند که این واقعیت ها را باور نکرده اند و در مقابل ارزش های دین و جامعه صف آ رایی می کنند.

مهدوی بیان داشت: در اغتشاشات اخیر شاهد حضور انجمن حجتیه، فرقه انگلیسی ها، بازماندگان سران فتنه، سلبریتی های مدعی صلح و انسان دوستی، منافقین، گروهک جیش الظلم بودیم که مردم را دعوت به اغتشاش و ناآرامی می کردند.

همچنین امام جمعه اهل سنت شهرستان تالش در این نشست با اشاره به اقدامات رسانه های غربی و تحرکات دشمنان برای برهم زدن وحدت و آرامش در سطح جامعه گفت: امروز شاهد خبرپراکنی ههای دروغین از سوی رسانه های بیگانه تحت سلطه رژیم سهیونیستی هستیم.

ملاحسین خانی پور با اشاره به رسالت رسانه های داخلی و تبیغات اسلامی در این راستا افزود: خبرنگاران متعهد، رسانه های داخلی و سازمان تبلیغات اسلامی رسالت بسیار سنگینی در این راستا بر عهد دارند تا اقدامات دشمنان را بی اثر و خنثی کنند.

وی افزود: در دنیای کنونی که شاهد روند روبه رشد تکنولوژی و امکانات هستیم، باید از این ادوات برای بیان حقایق دین مبین اسلام و گسترش وحدت اسلامی بهره ببریم.

در پایان ضمن تشکر از حجت الاسلام سیدمحسن کوچکی که مسئولیت چندین ساله ریاست اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر را بر عهده  داشت، حجت الاسلام مرتضی حسینعلی زاده بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.