تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
233 بازدید
کد خبر : 4108

ورزشکاران عامل نشاط و امیدافزایی در جامعه هستند

ورزشکاران عامل نشاط و امیدافزایی در جامعه هستند
به گفته مربی سابق تیم ملی کاراته بانوان جمهوری اسلامی ایران ورزشکاران و قهرمانان ایران همواره عامل نشاط و امیدافزایی در جامعه بودند و برخی اتفاقات اخیر متأسفانه باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم و جامعه ورزشکار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،َفاطمه قاسمی مربی سابق تیم ملی کاراته بانوان ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه قشر ورزشکار همواره در تمامی عرصه‌ها حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، اظهار کرد: در طول ۴۴ سال گذشته همواره در عرصه‌های مختلف ورزشی برای برافراشته شدن پرچم سه رنگ ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره نقش بانوان ورزشکار در دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: بانوان ورزشکار حجاب را اولویت خود دانسته و در تمامی رویدادهای ورزشی با رعایت حجاب باعث گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی می‌شود.

مربی سابق تیم ملی کاراته بانوان جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اغتشاشات اخیر در کشور خدشه‌ای به ایران اسلامی وارد نمی‌کند، افزود: قطعاً به آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در قاموس هیچ مرام پهلوانی و ورزشکاری نمی‌گنجد و در دنیا نیز چنین حرکتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گفته قاسمی ورزشکاران و قهرمانان ایران همواره عامل نشاط و امیدافزایی در جامعه بودند و برخی اتفاقات اخیر متأسفانه باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم و جامعه ورزشکار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.