تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
230 بازدید
کد خبر : 4155

فرماندار ماسال در دیدار با مدیر عامل آبفای گیلان:

ماسال در حوزه آب و فاضلاب با مشکلات بسیاری مواجه است

ماسال در حوزه آب و فاضلاب با مشکلات بسیاری مواجه است
فرماندار ماسال در دیدار با مدیر عامل آبفای گیلان گفت:با توجه به اینکه دولت مردمی و ایران قوی در راس کار است ،مردم انتظار دارند که مشکلاتشان در حوزه آب و فاضلاب بزودی حل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، گیل چالانی در  نشست با مدیر عامل آبفای گیلان با اشاره به مشکلات زیرساختی ماسال در حوزه آب و برق و راه اظهار کرد: بسیاری  از این کمبود ها و نارضایتی ها از گذشته بوجود آمده است،اما با توجه به اینکه دولت مردمی و ایران قوی در راس کار است ،مردم انتظار دارند که این مشکلات بزودی حل شود.

وی با اشاره به عدم وجود آب شرب در برخی از روستاها و وجود مشکل آبرسانی در فصول گرما و همچنین وجود شبکه فرسوده در شهرستان مستلزم اقدام جهادی در این حوزه است و پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی قابل قبول نیست این مردم درالویت های اولیه زندگی مشکل داشته باشند.

فرماندار ماسال در این نشست به فاضلاب شهری و لزوم تسریع در اجرا وبهره برداری پروژه پکیچ تصفیه فاضلاب شهری ماسال تاکید کرد.

وی گفت: شهرستان ماسال پلان کوچکی از استان گیلان است و تمام مشکلات در پشت طبیعت بکر این شهرستان نهان شده است.
فرماندار ماسال بر لزوم تسریع در تجهیزو ترمیم شبکه های آبرسانی شهرستان و برخی از روستاها که با مشکل عدیده ای روبرو هستند تاکید نمود.

مدیرعامل آبفای استان نیز در این نشست بیان کرد:
ماسال در طرح ملی شبکه فاضلاب تالش رضوانشهر و ماسال است که به طور کامل مشکلات فاضلاب شهرستان مرتفع خواهد شد که حمایت نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال و استاندار محترم در اعتبارات ملی را میطلبد.

مازیار علی پور با اشاره به اینکه استان گیلان دومین استان محروم از لحاظ منابع آبی در سطح کشور است گفت: ۷ روستای ماسال فاقد شبکه آبرسانی است و ۲۳ روستای شهرستان ماسال برای محرومیت زدایی آب رسانی و آبدار شدن در حال اجرای است.
مدیرکل آبفای استان گفت : بودجه استانی در مقابل محرومیت آن بسیار ناچیز است و در صورت تخصیص هم جوابگوی این همه مطالبات و مشکلات نخواهد بود.

وی با ابراز امیدواری از اجرای طرح محرومیت زدایی روستاهای فاقد شبکه آبرسانی خبرداد و افزود: ۲۳ روستا نیاز به بروز رسانی تجهیزات و احداث ایستگاههای پمپاژ و ۷ روستای فاقد شبکه آبرسانی شهرستان ماسال با الویت بندی در اسرع وقت از آب شرب برخوردار و آبدار خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.