تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
464 بازدید
کد خبر : 4173

پیام تبریک فرماندهی سپاه ناحیه تالش بمناسبت گرامیداشت هفته “فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران”

پیام تبریک فرماندهی سپاه ناحیه تالش بمناسبت گرامیداشت هفته “فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران”
"روز نیروی انتظامی" نماد شکوه و یادآور جان فشانی های شما دلیرمردان قهرمان، ولایتمدار و انقلابی است که در راه پاسداست آرمان های انقلاب اسلامی همچون سایر نیروهای مسلح، با عزمی پولادین، همتی بلند و گام هایی استوار، جلوه های ماندگاری از ایثار را خلق نموده اید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، فرمانده سپاه ناحیه تالش طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت:

متن پیام سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه فرمانده سپاه ناحیه تالش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“کونوا قوامین لله شهدا بالقسط”

با سلام و صلوات به پیشگاه مقدس یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و درود فراوان به روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و ارواح تابناک شهدای اسلام و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی).

برادر ارجمند جناب سرهنگ محمد رستمی فرمانده محترم انتظامی شهرستان تالش و نیروهای فداکار انتظامی تالش بزرگ

سلام علیکم

۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی، فرصتی است برای تقدیر از شما غیورمردان عرصه ی نظم و امنیت که تلاش و جان فشانی در راستای برقراری امنیت و آرامش مردمان سرزمین مان، سرلوحه شما است.

“روز نیروی انتظامی” نماد شکوه و یادآور جان فشانی های شما دلیرمردان قهرمان، ولایتمدار و انقلابی است که در راه پاسداست آرمان های انقلاب اسلامی همچون سایر نیروهای مسلح، با عزمی پولادین، همتی بلند و گام هایی استوار، جلوه های ماندگاری از ایثار را خلق نموده اید.

فراجای قهرمان در کنار برادران ارتشی و سپاهی خود، نیرویی مکتبی و ارزشی است که تعهد به آرمان های انقلاب اسلامی از مهم ترین شاخصه های آن می باشد و این نیروی سرافراز از متن مردم به پا خاسته تا منادی نظم و امنیت و اقتدار باشد، نیرویی که محبوب مقام معظم رهبری است و این سعادتی بس بزرگ است.

اهتمام برادران همیشه بیدار و جان بر کف فراجا در صیانت از امنیت پایدار ایران اسلامی آن هم با روحیه ای جهادی و نگاهی اجتماع محور، هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن، ستودنی است و بی شک از اذهان و قلوب ملت شریف ایران پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهدای مظلوم امنیت، هفته فراجا را که به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) “مظهر اقتدار و مهربانی” است، به جنابعالی و کلیه کارکنان آن نهاد مقدس در شهرستان تالش اعم از برادران و خواهران غیور و پرتلاش انتظامی، تبریک عرض نموده، از پیشگاه حضرت حق برای همه ی شما توفیق استمرار در سربازی ولایت و خدمت خالصانه به مردم عزیز میهن مان ایران را خواستارم. سربلند باشید.

سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان تالش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کاوس انجامی جمعه , 15 مهر 1401 - 1:42

سلام
ضمن تقدیر وتشکر وافر از برادر عزیز م جناب سرهنگ ستیزه ،بنده هم به نوبه خود روز وهفته گرامیداشت فراجا را به فرمانده محترم ولیتمدار انقلابی ومقتدر فراجا ی تالش جناب سرهنگ رستمی بزرگوار وپرسنل ولائی وخدوم وزحمتکش وهمیشه بیدار ونگهبانان وحافظان امنیت و ناموس وشرافت ودین وزندگیمان خالصانه وصمیمانه وعاشقانه وازته دل وجانانه تبریک وتهنیت عرض نموده واز خدای یکتای بی همتا برایتان سلامتی وطول عمر باعزت وتوفیقات روز افزون آرزومندم!!!
الحقیر سرباز بازنشسته ؛
ح.ک.انجامی👍🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️