تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
191 بازدید
کد خبر : 4198

فرمانده انتظامی گیلان:

بسیاری از دستگیرشدگان اغتشاشات گیلان، بومی نبودند

بسیاری از دستگیرشدگان اغتشاشات گیلان، بومی نبودند
فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه آشوب‌های صورت گرفته در کشور به صورت گسترده برنامه ریزی شده بود، گفت: خیلی از دستگیرشدگان گیلانی نبودند و از اقصی نقاط کشور برای خرابکاری وارد استان شدند که با همکاری مرجع قضایی با آنها برخورد قاطعی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه نیروی انتظامی اظهار کرد: در سال جدید مأموریت‌های پلیس  بعد از فروکش کردن کرونا حجم سنگینی را با حضور بیش از هفت میلیون جمعیت به استان به دنبال داشت و همکاران ما در حوزه‌های خدمانی، انتظامی و ترافیکی به مردم شریف خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر صورت گرفته در کشور تصریح کرد: آشوب‌های صورت گرفته در کشور به صورت گسترده برنامه ریزی شده بود که با دلاورمندی‌های پلیس، بسیج و سپاه نقشه دشمن را نقش برآب شد هرچند در این ایام هجمه‌های زیادی به پلیس وارد شد اما با حضور فرماندهی کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح خستگی‌ها از بین رفت.

فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه اجازه ندادیم اغتتشاگران جان و مال مردم را هدف بگیرند، گفت: خیلی از دستگیرشدگان گیلانی نبودند و از اقصی نقاط کشور برای خرابکاری وارد استان شدند که با همکاری مرجع قضایی با آنها برخورد قاطعی صورت گرفت.

به گفته ملکی افزایش ۱۱ درصدی سرقت به عنف، انهدام باندها و شرکت‌های هرمی، کشف سه تن  مواد مخدر از برخی از خدمات  پلیس بوده که کسب رتبه برتر و رتبه دوم در دستاوردهای الکترونیکی و در ابلاغ الکترونیک، کسب رتبه دوم سامانه راه دور، افزایش ۸۳ درصدی کشف کالای قاچاق، کاهش چهار درصدی جان‌باخته در تصادفات بخشی دیگر از خدمات انجام شده توسط فرزندان ملت در نیروی انتظامی گیلان بوده است.

وی با بیان اینکه در برخورد با اراذل و اوباش با حمایت مراجع قضایی برخوردهای قاطعی صورت گرفت افزود: یک میلیون و صد هزار تماس با میانگین روزانه ۶ هزار تماس با پلیس گرفته شد که ۷۰ درصد منجر به عملیات شده است.

مقام انتظامی گیلان با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای پلیس در گیلان گفت: خدمات مشاوره‌ای نیز توسط همکاران صورت میگیرد که نزدیک به ۷۰ درصد از بیش از ۶۰ هزار پرونده با مشاوره پلیس به صلح می‌انجامد.‌

فرمانده انتظامی استان گیلان  با تقدیر از استاندار، نماینده ولی فقیه، سردار فرماندهی سپاه قدس گیلان در حمایت‌های بی نظیر آنان از نیروی انتظامی افزود: در مدت اخیر ۱۰۵ نفر از همکاران نیروی انتظامی مجروح شدند که از مردم عزیز می‌خواهیم تا برای سلامتی فرزندانشان در نیروی انتظامی دعا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.