تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
204 بازدید
کد خبر : 4213

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۸۵ کیلوگرم تریاک در فومن

کشف ۸۵ کیلوگرم تریاک در فومن
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۳ نفر و کشف ۸۵ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در شهرستان فومن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۳ نفر و کشف ۸۵ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در شهرستان فومن خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت چند نفر در زمینه توزیع مواد مخدر در پوشش خانواده در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته، رد خودرو پژو ۴۰۵ متهمان حین حمل مواد مخدر در شهر فومن شناسایی و این وسیله نقلیه متوقف شد افزود: ۳ متهم این پرونده دستگیر و در بازرسی از خودرو آن‌ها، ۸۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان ۳۰، ۳۳ و ۴۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی در پایان از خانواده‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.