تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
241 بازدید
کد خبر : 4321

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت هفته وحدت

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت هفته وحدت
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی، فرارسیدن ایام خجسته و پرمیمنت ولادت پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت، حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ متن پیام مشترک آیت الله رسول فلاحتی و دکتر اسدالله عباسی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا»

درایت و تدبیر دور اندیشانه‌ی امام راحل عظیم الشأن به تأسی از آیات نورانی کتاب وحی در نامگذاری هفته وحدت و استمرار آن اندیشه‌ی بلند توسط رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، الگویی ماندگار را به یادگار گذاشته تا مسلمانان همواره طریق وحدت را نصب العین خود قرار دهند.

بی تردید، پیام روشن رسول گرامی اسلام (ص) مبنی بر اینکه وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است؛ ضرورت و اهمیت یکپارچگی امت محمدی (ص) را نمایان تر می کند تا شاهد پیشرفت بیش‌تر کشور در پرتو امنیت پایدار و نیز دنیایی آکنده از عطوفت، رأفت و مهربانی باشیم.

بحمدالله جلوه ی باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام، مذاهب و ادیان الهی به مدد و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگان تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

اینجانبان آغاز هفته وحدت و فرا رسیدن ایام خجسته و پرمیمنت ولادت ختم‌المرسلین، رحمه‌للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت، حضرت محمد مصطفی (ص) و نیز میلاد فرخنده امام جعفر صادق (ع) را به برادران و خواهران گرانقدر شیعه و سنی در اقصی نقاط کشور و گیلان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.