تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
209 بازدید
کد خبر : 4336

مدیرکل صمت گیلان:

شکایات صنفی ظرف ۲۴ ساعت رسیدگی می‌شود

شکایات صنفی ظرف ۲۴ ساعت رسیدگی می‌شود
مدیرکل صمت گیلان از جریمه دو هزار و هشتصد میلیارد تومانی متخلفان بازار در حوزه های صنفی و تولیدی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت های صنفی به صورت هدفمند و با حداقل زمان ممکن پس از وصول گزارشات مردمی به سامانه ۱۲۴ انجام می شود.

وی اجرای طرح‌های ویژه نظارتی را به فراخور نیاز جامعه موثر دانست و گفت: طرح های نظارتی بر اقلام پرمصرف ماه محرم و صفر و پس از آن بازگشایی مدارس و عرضه لوازم تحریر، پوشاک و تبدیل شلتوک به برنج در قالب کمیته‌های مشترک نظارتی در ماه‌های اخیر بسیار اثربخش بود که دست اخلالگران بازار را کوتاه کرد.

مدیرکل صمت گیلان از جریمه دو هزار و هشتصد میلیارد تومانی متخلفان بازار در حوزه های صنفی و تولیدی در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: عمده تخلفات در حوزه روغن موتور، آرد و مرغ و صنایع فولادی بوده است که با انجام بیش از ۵۵ هزار بازرسی، تعداد پنج هزار و ۵۹۶ مورد تخلف استخراج و کشف شده است که ماحصل آن، تشکیل پرونده و جریمه موارد اشاره شده است.

پورحیدری با تاکید بر تامین اقلام اساسی و توزیع آن را یک بخش از تنظیم بازار تصریح کرد: بخش مهم دیگر تنظیم و تعادل بازار؛ نظارت هوشمندانه و هدفمند با هدف تسهیل در دسترسی آنها به مردم است که علاوه بر اجرای طرحهای نظارتی؛ با همراهی مردم و ارائه گزارش به ۱۲۴ بهتر می‌توانیم به تخلفات صنفی به صورت میدانی رسیدگی نماییم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.