تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۲
115 بازدید
کد خبر : 4382

استاندار گیلان در دیدار با وزیر نیرو:

حقوق و مطالبات کارگران سد شفارود پرداخت شود

حقوق و مطالبات کارگران سد شفارود پرداخت شود
عباسی تسریع در اجرای عملیات فاضلاب رشت، توجه به آبرسانی به روستاهای گیلان بویژه روستاهای دارای تنش آبی در حوزه آب آشامیدنی و تصفیه خانه های استان  از جمله تصفیه خانه طول لات شهرستان رودسر و تخصیص اعتبارات لازم از سوی وزارت نیرو به پروژه های نیمه تمام را دیگر محورهای این جلسه عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، اسدالله عباسی با اشاره به برگزاری جلسه فوق العاده در روز دوشنبه با وزیر نیرو در تهران، پیگیری و تعیین تکلیف مطالبات و حقوق کارگران سد مخزنی شفارود را از جمله مهمترین محورهای این دیدار عنوان کرد.
استاندار گیلان با بیان اینکه شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران (وزارت نیرو) کارفرمای احداث سد مخزنی شفارود است،گفت: با توجه به اهمیت احداث سد مخزنی شفارود، در دیدار با وزیر نیرو، تعیین تکلیف وضعیت کارگاه و فعالیت پیمانکار این سد مخزنی برای سرعت بخشیدن به امور مربوط از دیگر مواردی بود که بر آن تاکید شد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون سد مخزنی شفارود دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است،افزود: این سد مخزنی با 101 متر ارتفاع  در تامین و مدیریت 66 میلیون مترمکعب آب در حوزه های آب شرب، آب کشاورزی و نیز صنعت گیلان نقش بسزایی دارد.
عباسی تسریع در اجرای عملیات فاضلاب رشت،  آبرسانی به روستاهای گیلان بویژه روستاهای دارای تنش آبی در حوزه آب آشامیدنی و تصفیه خانه های استان( از جمله تصفیه خانه طول لات شهرستان رودسر) و تخصیص اعتبارات لازم از سوی وزارت نیرو به پروژه های نیمه تمام گیلان را  از دیگر محورهای این جلسه عنوان کرد.
استاندار گیلان با تاکید بر اهمیت ساماندهی پروژه فاضلاب شهری کلانشهر رشت و همچنین الحاق دو پروژه مهم راه آهن رشت- آستارا و فاضلاب رشت به بخش تهاتر نفتی در سال جاری ،گفت: با توجه به عدم محدودیت منابع از مزایای بخش تهاتر نفت برای معطل نماندن پیمانکاران،  برای پروژه‌ فاضلاب پنج هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که احیاء رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت را شامل می‌شود.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در حوزه آب آشامیدنی؛ یک هزار و ۸۲۸ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۷۱۱ روستای این استان در نظر گرفته شده  است ،اتمام پروژه تصفیه خانه طول‌لات از دیگر مواردی مطروحه در جلسه با وزیر نیرو عنوان کرد که در این جلسه تخصیص بموقع اعتبارات از سوی وزارت نیرو برای تکمیل این تصفیه خانه و نیز سهم ویژه ای از اعتبارات وزارت نیرو برای اتمام پروژه های نیمه تمام این وزارت خانه در گیلان مورد نظر قرار گرفته شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.