تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
245 بازدید
کد خبر : 4473

وعده دستگاه قضایی مبنی بر راه اندازی شرکت ریسندگی صنایع پوشش رشت محقق شد

وعده دستگاه قضایی مبنی بر راه اندازی شرکت ریسندگی صنایع پوشش رشت محقق شد
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی صبح امروز از فازهای در حال تولید کارخانه پوشش رشت بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی صبح امروز از فازهای در حال تولید کارخانه پوشش رشت بازدید نمود.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه با پیگیری های دستگاه قضایی و همت مسئولان دو خط تولید کارخانه پوشش به صورت آزمایشی راه اندازی شده و درحال فعالیت می باشد گفت: هم اکنون حدود 50 نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار می باشند.

وی با ابراز امیدواری از افتتاح سالن های دیگر خط تولید کارخانه پوشش اظهار داشت: پس از تکمیل دستگاه ها و راه اندازی سایر خطوط تولید، 200 نفرنیروی کار می تواند در این کارخانه فعالیت نماید.

دادستان مرکز استان با تشکر از مدیر مجموعه که علی رغم کاستی ها و مشکلات و موانع فراوان در راستای احیای این واحد تولیدی تلاش می نماید از مدیران شرکت آتیه دماوند خواست تا با توجه به مرتفع شدن مشکلات حقوقی این کارخانه، مساعدت های مالی بیشتری را معمول تا به زودی شاهد شکوفایی این مجموعه تولیدی باشیم./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.