تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
287 بازدید
کد خبر : 4506

جنجال در دیدار شهرداری آستارا و استقلال خوزستان

جنجال در دیدار شهرداری آستارا و استقلال خوزستان
مردود شدن پنالتی خوزستان با اعتراض شدید مربیان و بازیکنان این تیم همراه بود و درگیری و تنش هم بین اعضای دو تیم به وجود آمد که نیروی انتظامی در این اتفاق مداخله کرد ولی با این وجود بازی از دقیقه ۱۰۹ به جریان افتاد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برابر استقلال خوزستان با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار، ۲ تیم علی رغم تلاش‌های خود نتوانستند توپی را از دروازه یک دیگر عبور دهند و دو تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم و از دقیقه ۵۱ استقلال خوزستان نزدیک بود با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه شهرداری آستارا را باز کند که محمدامین رضایی با شیرجه به سمت راست توپ را به کرنر فرستاد.

پس از این اتفاق بازی متعادل پیگیری می‌شد تا اینکه شاگردان پیروز قربانی روی یک ارسال از سمت چپ زمین و اشتباه ابوالفضل علایی نزدیک بود در دقیقه ۷۲ دروازه استقلال خوزستان را باز کنند که حسن پورحمیدی توپ را برگشت داد.

شاگردان پورموسوی که در تلاش برای کسب پیروزی در این مسابقه خارج از خانه بودند و روی ضد حملات سریع برنامه ویژه‌ای داشتند، در دقیقه ۸۳ یک موقعیت جدی خلق کردند که ضربه چیپ بهرام رشیدفرخی را علی قربان‌خانی از روی خط دروازه دفع کرد تا استقلال خوزستان به گل نرسد.

دو دقیقه پس از این موقعیت جدی بازهم رشیدفرخی نزدیک بود دروازه شهرداری آستارا را باز کند که این بار ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی رد شد و در دقیقه ۸۹ نیز شوت امین حقده از روی ضربه ایستگاهی را پورحمیدی از زیر طاق بیرون کشید تا شهرداری آستارا هم در گلزنی ناکام باشد.

در دقیقه ۹۰ روی اشتباه پورحمیدی نزدیک بود شهرداری آستارا گل اول را بزند که ضربه امین هاشمی‌فرد از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و دراختیار گلر استقلال خوزستان قرار گرفت و در ادامه همین توپ در آن طرف زمین منجر به اعلام پنالتی برای شاگردان پورموسوی شد.

سیدعلی، داور مطرح فوتبال ایران که به‌ خاطرعدم قبولی در تست‌های اول فصل لیگ برتر امروز در لیگ یک قضاوت می‌کرد، در دقیقه ۹۰ برخورد در محوطه جریمه شهرداری آستارا را پنالتی تشخیص داد که این مسئله با اعتراض شدید دستیاران پیروز قربانی همراه بود ولی این داور روی تصمیم خود مبنی بر اعلام پنالتی به سود استقلال خوزستان ماند.

پس از چهار دقیقه سپری شدن از این حواشی و اتفاقات، محمدرضا مدیر روستا کمک داور اول مسابقه سیدعلی را صدا زد و گفت‌وگوی طرفین موجب شد تا داور بازی در اقدامی جنجالی از تصمیم خود صرف نظر کند و بازی را با رد خطای پنالتی به جریان بیاندازد.

مردود شدن پنالتی خوزستان با اعتراض شدید مربیان و بازیکنان این تیم همراه بود و درگیری و تنش هم بین اعضای دو تیم به وجود آمد که نیروی انتظامی در این اتفاق مداخله کرد ولی با این وجود بازی از دقیقه ۱۰۹ به جریان افتاد!

این مسابقه که فقط چهار دقیقه وقت تلف شده داشت، در دقیقه ۱۹+۹۰ مجددا از سر گرفته شد که در این لحظه شوت خشایار زبرجد با کمترین اختلاف از کنار دروازه شهرداری آستارا راهی اوت شد و این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت

پیروز قربانی: استقلال خوزستان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است
سرمربی شهرداری آستارا با اشاره به اتفاقات این دیدار اظهار کرد: بازی خوب و تاکتیکی بود، ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم و کیفیت بازی که بچه‌های ما ارائه دادند خیلی عالی بود و استقلال خوزستان با توجه به بازیکنان و کادر فنی خوبی که دارند یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.

پیروز قربانی با بیان اینکه ما در شرایط بازی بودیم و متوجه نبودم که پنالتی بود یا خیر و بچه‌ها گفتند که پنالتی بود و سه چهار بازی گذشته چهار امتیاز را داوران از تیم ما گرفتند، گفت: آن موقع هم حرفی نزدیم، عادت ندارم که به داوران حرف بزنم و از کیفیت تیمم راضی هستم.

داور بازی پنالتی را به درستی برگرداند
امین حقده بازیکن شهرداری آستارا نیز با اشاره به حواشی بازی استقلال خوزستان و شهرداری آستارا گفت: بازی سختی بود و می‌توانستیم بازی را ببریم و حتی سه چهار تا گل به حریف بزنیم ولی متاسفانه با تساوی از زمین خارج شدیم و صحنه جنجالی دیدار هم پنالتی نبود مهاجم تیم استقلال روی بازیکن ما سوار شد و آقای سید علی هم به اشتباهش پی برد و به نظر من درست بود و حقی از کسی ضایع نشد.

به گزارش فارس، شاگردان پیروز قربانی با این تساوی خانگی هفت امتیازی شدند و با دو پله صعود در جدول لیگ دسته اول، در جایگاه چهاردهم قرار گرفتند و استقلال خوزستان نیز با ۱۰ امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.