تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
122 بازدید
کد خبر : 4617

محسنی پندپی:

تیم اقتصادی دولت اجازه ندهد سفره مردم بیش از این کوچک شود

تیم اقتصادی دولت اجازه ندهد سفره مردم بیش از این کوچک شود
نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایمان داشته باشید کشورهایی که حتی از تحریم داروی کودکان سرطانی ما هم نگذشتند امروز نه به فکر مهسا امینی هستند و نه دغدغه اشتغال، اقتصاد و مسکن جوانان ما را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: هیچ کشوری برای ایران عزیزمان دلسوزی نخواهد کرد چراکه اولویت آنها منافع خودشان است و باید بدانیم هیچ دستی از آستین هیچ بیگانه‌ای برای اصلاح امور ما بیرون نخواهد آمد و این ما هستیم که باید به فکر رفع مشکلات خود باشیم.

بی شک اقتصاد، اشتغال، مسکن و ازدواج اولویت‌هایی هستند که باید همه مسئولان به آن توجه کنند

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر علیه مردم ایران گفت: ایمان داشته باشید کشورهایی که حتی از تحریم داروی کودکان سرطانی ما هم نگذشتند امروز نیز نه به فکر مهسا امینی هستند و نه دغدغه اشتغال، اقتصاد و مسکن جوانان ما را دارند اما ما نیز باید بپذیریم حال جامعه ما خوب نیست و اگر اولویت حال را بشناسیم بی شک اقتصاد، اشتغال، مسکن و ازدواج اولویت‌هایی هستند که باید همه مسئولان در دولت و مجلس به آن توجه کنند و مطالبه رهبری نیز همین است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه داد: شاید مادرِ همه مشکلات، اقتصاد است و این در حالی است که ایرام کشور فقیری نیست و منابع فراوانی داریم و مدیریت بر منابع قوی ما باید توسط مدیران کارآمد و باتجربه و قوی صورت گیرد و این هم از مطالبات مقام معظم رهبری است اما در همه دولت ها به این توجهی نشده است، لذا مجلس باید آگاهانه و به دور از هیجان و شتاب مسائل را بررسی کند و موانع قانونی را در مسیر اجرای سیاست‌های ابلاغی برطرف کند و بر حسن اجرای آن نظارت کند.

وی خاطر نشان کرد: تیم اقتصادی دولت باید پیش از آنکه نفس مردم از مشکلات گرفته شود تلاش کند و اجازه ندهد بیش از این سفره مردم کوچک تر شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال سوءاستفاده از شرایط امروز کشور است و نباید اجازه داد کسانی که دغدغه مردم را ندارند و در گوشه امنی از دنیا نشسته اند برای ما تصمیم بگیرند، باید حرف های فرزندان این سرزمین را شنید و به مشکلات آنها توجه کرد و اجازه نفوذ دشمن به صفوف مردم را نداد./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.