تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۱۸
108 بازدید
کد خبر : 4636

فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال شد

فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال شد
استقلال در فصل جاری با ریکاردو ساپینتو تا پایان هفته نهم ۱۸ امتیاز به دست آورده و با تفاضل گل بیشتر پرسپولیس در رده دوم جدول حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،علی فتح الله زاده، از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران معرفی شد.

با معرفی فتح الله زاده، مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال عزل شد. قرار است این خبر به صورت رسمی فردا از سوی وزارت ورزش جوانان اعلام شود.

آجورلو در مهرماه سال گذشته به همراه پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی به عنوان اعضای مدیریت جدید باشگاه معرفی شده بود و سمت مدیرعاملی را برعهده گرفت.

استقلال در فصل گذشته با مدیریت آجورلو و سرمربیگری فرهاد مجیدی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را به دست آورده بود.

در تابستان امسال شایعاتی درمورد جدایی آجورلو و حضور او در انتخابات فدراسیون فوتبال موجود بود اما او اعلام کرد تصمیم دارد به مدیریت در باشگاه استقلال ادامه بدهد.

هنوز دلیل اصلی برکناری آجورلو از سمت مدیرعاملی استقلال مشخص نیست. همچنین فعلا مشخص نیست که تغییرات دیگری در پست مدیریتی باشگاه انجام می‌شود یا خیر.

استقلال در فصل جاری با ریکاردو ساپینتو تا پایان هفته نهم ۱۸ امتیاز به دست آورده و با تفاضل گل بیشتر پرسپولیس در رده دوم جدول حضور دارد./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.