تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
305 بازدید
کد خبر : 4673

جشن قرآنی امت رسول‌الله(ص) در رشت برگزار شد

جشن قرآنی امت رسول‌الله(ص) در رشت برگزار شد
جشن قرآنی امت رسول الله(ص) به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، با هدف پاسداشت قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، اجتماع و جشن قرآنی امت رسول الله(ص) به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، همزمان با هفته وحدت و با هدف پاسداشت قرآن کریم، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و محکومیت حوادث اخیر  با حضور جامعه قرآنی استان،  مردم ولایمتدار رشت، بانوان و کودکان، پیر و جوان در بوستان سبزه‌میدان رشت مقابل مسجد امام موسی کاظم(ع) که توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد، برگزار گردید.

حاضرین در ابتدای این اجتماع ضمن ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، سرود ملی را همخوانی کردند؛ سپس آیاتی از سوره مبارکه احزاب توسط طاها مرصادی، قاری جوان استان قرائت شد.

در ادامه جمشید بذربخش، مداحل اهل بیت به شعرخوانی در وصف پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) پرداخت؛ اجرای گروه سرود دانش‌آموزی «وصال یار گیلان» و همچنین اجرای گروه تواشیح نورالهدی در مدح و ثنای حضرت رضا(ع)، از دیگر برنامه‌های این اجتماع قرآنی در رشت بود.

ابراهیم فلاح تبسم‌چهره، قاری بین‌المللی هم علاوه‌بر قرائت آیات ۴۱ تا ۴۷ سوره احزاب، به تلاوت سوره شمس پرداخت.

علاوه‌بر پیشکسوتان، اساتید و فعالین قرآنی استان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، یاسر محجوب رئیس سازمان فرهنگی شهرداری رشت نیز در این اجتماع قرآنی حضور داشتند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.