تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
138 بازدید
کد خبر : 4736

فرماندار ماسال در جلسه پدافند غیرعامل :

رعایت اصول پدافند غیرعامل در حوزه ی زیستی الزامی است

رعایت اصول پدافند غیرعامل در حوزه ی زیستی الزامی است
گیل چالانی حوزه منابع طبیعی را یکی از بسترهایی عنوان کرد که دشمن می تواند به کشور آسیب بزند ،و در همین راستا از مسولین خواست تا بیش از پیش در رعایت اصول پدافند غیرعامل در حوزه ی زیستی تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،غلامرضا گیل چالانی در جلسه پدافند غیرعامل ماسال با تاکید براهمیت و ضرورت اجرای پدافند غیرعامل در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اظهار کرد : موضوع آگاهی و توانمد سازی اقشار مختلف جامعه در رابطه با موضوع پدافند غیرعامل بسیار مورد اهمیت است و برگزاری رزمایش و مانورهای مختلف می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد.

فرماندار ماسال با اشاره به حساس کشور در حوزه داخلی و بین‌الملل ،لزوم توجه به پدافند غیر عامل در کشور را ضروری دانسته و گفت:همه سازمان‌ها باید با همکاری و هم‌ افزایی در زمینه اجرای پدافند غیر عامل فعال باشند.

وی با بیان اینکه توجه به پدافند غیرعامل و پیش بینی و پیشگیری از تهدیدات و مصون سازی شهرستان در حوزه‌های مختلف، از اولویت‌های سازمان‌های اجرایی است،افزود: این امر نه تنها موجب صیانت از سرمایه‌های ملی می‌شود؛ بلکه در حفظ و اقتدار و بازدارندگی کشور و پایداری ملی، نقش اصلی را ایفا می‌کند.

گیل چالانی حوزه منابع طبیعی را یکی از بسترهایی عنوان کرد که دشمن می تواند به کشور آسیب بزند ،و در همین راستا از مسولین خواست تا بیش از پیش در رعایت اصول پدافند غیرعامل در حوزه ی زیستی تلاش کرده و به امر پیشگیری و مقابله با بروز و شیوع بیماری تب کریمه کنگو و آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان که یکی از موضوعات حوزه پدافند زیستی می باشد ،توجه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در ماسال با توجه به آغاز هفته نکوداشت هفته پدافند از تاریخ 4الی ۱1 آبان ماه سال جاری از مدیر آموزش و پرورش و همچنین روسای دانشگاه های آزاد و پیام نور ماسال خواست تا از طریق معلمین، دبیران و اساتید محترم نسبت به تبیین مفاهیم پدافند غیر عامل به دانش آموزان و دانشجویان اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.