تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۱۶
267 بازدید
کد خبر : 4905

جلسه سلامت و امنیت غذایی رضوانشهر برگزار شد

جلسه سلامت و امنیت غذایی رضوانشهر برگزار شد
جلسه سلامت و امنیت غذایی رضوانشهر به ریاست معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رضوانشهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، ، اسماعیل قاسمی در جمع اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با اشاره به نقش شبکه بهداشت و درمان در تامین سلامت مردم و اهمیت و نظارت و پیشگیری و کنترل بیماری ها گفت: سلامت مردم از مهمترین مقوله‌های مورد توجه شورای بهداشت و کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان باید باشد است و باید تلاش کنیم تا مردم در این مورد نگرانی نداشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رضوانشهر تاکید کرد: ادارات مختلف از جمله آبفا، اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و … نسبت به تامین آب شرب سالم و نظارت بر رعایت موارد بهداشتی صنوف به منظور سلامت شهروندان داشته باشند.

وی همچنین بر نظارت جدی بخشداران، دهیاران، بازرسین بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به طور منظم در شهر و روستا تاکید کرد.
معاون سیاسی فرمانداری رضوانشهر با اشاره به موضوع مهم پسماند، ضمن تاکید بر تفکیک زباله از مبداء، گفت: بخشداران، شهرداران و دهیاران نسبت به مدیریت پسماند خانگی توجه ویژه داشته باشند.


مهندس قاسمی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در مدارس شهرستان ، خواستار برگزاری دوره های آموزشی در حوزه بهداشت و سلامت از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان با همکاری بخشداران مرکزی و پره سر شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیز در این جلسه با توجه به اهمیت آب شرب و سلامت مردم گفت: دستگاه های متولی امر نظارت ویژه بر سالم بودن آب شرب روستاها داشته باشند.

مهندس فرشید تحویلداری تاکید کرد: به منظور شناسایی نقاط بحرانی فاضلاب ، بررسی و رفع مشکلات در این حوزه، کمیته ای متشکل از شهرداری، محیط زیست و بهداشت و درمان شهرستان صورت گیرد.

وی در خصوص سگ های ولگرد در حوزه شهری گفت: در این خصوص شهرداران رضوانشهر و پره سر با همکارای شبکه بهداشت و درمان و شبکه دامپزشکی ضمن بررسی موضوع اقدامات لازم صورت گیرد./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.