تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
343 بازدید
کد خبر : 4959

هر کس به دنبال سهم‌ خود؛

چوکا سرگردان میان مالک و مقامات سیاسی تالش!

چوکا سرگردان میان مالک و مقامات سیاسی تالش!
تیم فوتبال چوکای تالش اصلا شرایط خوبی ندارد و اصلا بعید نیست دومین حضور این تیم در لیگ دسته اول مانند دو سال قبل خیلی زود به پایان برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم به نقل “ورزش سه”، دو سال قبل بود که در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول، امتیاز چوکای تالش که پس از نزدیک به دو دهه بار دیگر به لیگ آزادگان برگشته بود به علی نامداری واگذار شد؛ چهره‌ای که در همان برهه به واسطه کمک‌های غیررسمی گاه و بیگاهش به استقلال در زمان اسماعیل خلیل‌زاده بر سر زبان‌ها افتاده بود و در کنار چوکای تالش را هم در مالکیت خود داشت.
اولین فصل حضور نامداری در چوکا با سقوط این تیم به دسته دوم همراه شد ولی آنها خیلی زود در شرایطی که بارها شاهد اعتراض و اعتصاب به دلیل مشکلات مالی بودیم به دسته اول صعود کردند و قهرمان مسابقات لیگ دسته دوم شدند.
فصل گذشته برای چوکا تا نیم فصل با مربیگری نظرمحمدی همراه بود. با این حال در شرایطی که آنها صدرنشین بودند، این مربی به دلیل اعتراض به مشکلات مالی از کار خود کنار کشید و هدایت کار به اشجاری رسید و او توانست با وجود ادامه مشکلات تیم را به دسته اول برساند.
برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول باز هم شاهد اتفاقات عجیبی بودیم. پس از کنار گذاشتن اشجاری و در حالی که صحبت از مربیان متفاوتی بود محمد نصرتی هدایت تیم را در دست گرفت ولی حضور او به همان هفته‌های ابتدایی ختم شد و او به دلیل عدم اعتنای مدیران تیم کناره گیری کرد تا بار دیگر تصمیم‌سازان باشگاه به دنبال حسن اشجاری بروند؛ مربی‌ای که شب گذشته در چارچوب هفته نهم مقابل فجرشهید سپاسی شیراز نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از شکست 2 بر 1 دست پیدا کند تا سبزپوشان تالشی در کنار خلیج فارس ماهشهر، ون پارس و شهرداری آستارا شرایط بغرنجی در رده‌های انتهایی جدول رده بندی داشته باشند.
اما مشکل اصلی این روزهای چوکا کنار کشیدن کامل علی نامداری مالک باشگاه برای تامین هزینه‌های تیم فوتبال باشگاه است که این دلخوری هم به دلیل دخالت همیشگی مقامات سیاسی شهر تالش ایجاد شده است. در واقع با به وجود آمدن این شرایط نامداری که پیش‌تر هزینه‌ای ناچیز را برای رتق فتق امور چوکا در نظر می‌گرفت و البته خیلی تعهدی به قراردادهای منعقد شده مدیران متعددی که تعیین می‌کرد نداشت، این روزها به طور کلی خودش را کنار کشیده است. او برای بازگشت دوباره خواهان عدم دخالت مسئولان شهری شده که این درخواست او با واکنش منفی آنها مواجه شده است.
با این وصف چوکا مانده و مقامات سیاسی شهر تالش (برادران محمدیاری نمایندگان فعلی و سابق شهر تالش در مجلس شورخی اسلامی) که این هفته‌ها به صورت هیئت امنایی و با روابطی که در سطح شهر دارند، هزینه‌های جاری تیم را پوشش می‌دهند.
مجموع این شرایط سبب شده تا سبزپوشان تالشی حال و روز بدی در رقابت‌های لیگ دسته اول داشته باشند و اگر این شرایط ادامه دار باشد چوکا بار دیگر خیلی زود با لیگ دسته اول خداحافظی خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.