تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
237 بازدید
کد خبر : 5052

شهردار رشت در نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور:

اعتبارات مدیریت پسماند به استانهای شمالی تزریق شود

اعتبارات مدیریت پسماند به استانهای شمالی تزریق شود
سید امیر حسین علوی شهردار رشت در یکصد و چهاردهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور که به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، ضمن تاکید بر وصول مطالبات دولتی با کمک دیوان محاسبات گفت: انتظار داریم اعتبارات مدیریت پسماند استانهای شمالی به صورت نقدی تزریق شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، سید امیر حسین علوی در یکصد و چهاردهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور که به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد برگزار شد، با تاکید بر گستردگی دامنه خدماتی که در شهرداریها ارائه می شود ،اظهار کرد: رضایت عمومی در گرو خدمات شهرداری‌هاست، بنابراین در حوزه تصمیم گیری های کلان باید به این نهاد توجه بیشتری شود.

شهردار رشت وصول مطالبات دولتی شهرداری با کمک دیوان محاسبات را نیز خواستار شد و گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی با مدل پرداخت یک چهارم هزینه از دیگر مطالباتی است که تحقق آن را انتظار داریم، زیرا شهرداریهای کشور با مشکل منابع مالی و اعتباری و کاهش درآمدها مواجه اند و می‌بایست مورد حمایت قرار گیرند.

 سید امیر حسین علوی با اشاره بر لزوم تزریق نقدی اعتبارات مدیریت پسماند استانهای شمالی افزود: شهرداری رشت برنامه مدیریت پسماند را در حوزه‌های مختلف اعم از بهسازی لندفیل سراوان، احداث خطوط جدید شرکت کودآلی، زباله‌سوز و تصفیه خانه شیرابه را با جدیت پیگیری می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.