تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
194 بازدید
کد خبر : 5072

‍ نماینده رودسر و املش:

ادارات تنها به دنبال منافع درون سازمانی خود هستند

ادارات تنها به دنبال منافع درون سازمانی خود هستند
حجت‌الاسلام صفری ملک میان با تاکید بر اینکه وی برای ارتقا شاخص‌های دو شهرستان رودسر و املش از هیچ تلاشی دریغ نکرده است،گفت: عدم هماهنگی بین دستگاهی در مسیر اجرای پروژه‌های شهرستان رودسر اختلال ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر با انتقاد از مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، اظهار کرد: از وی انتظار داشتیم در تغییر مدیران ادارات مربوطه شان افراد حفظ شود اما متاسفانه این امر رعایت نشد بنابراین مراتب اعتراضم را به شخص وزیر آموزش و پرورش رساندم.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه‌ عدم هماهنگی بین دستگاهی در مسیر اجرای پروژه‌های شهرستان رودسر اختلال ایجاد کرده است، افزود: از فرماندار شهرستان رودسر و معاونان امور عمرانی و سیاسی می‌خواهم در این مورد هم همکاری لازم را داشته باشد تا با پیگیری‌هایی که دارم پروژه‌های شهرستان سریعتر عملیاتی شوند.

صفری ملک میان خروج ادارات و دستگاه‌های اجرایی از روحیه روزمرگی را خواستار شد و ضمن تاکید بر لزوم به روز رسانی دستگاه‌ها عنوان کرد: طبق بررسی که انجام دادم برخی ادارات و رؤسای آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای خود تدوین نکرده‌اند تا در مسیر آن حرکت کنند و متاسفانه‌ عدم پالایش در این حوزه در مدیران ما وجود دارد که باید این ضعف نیز حتما ترمیم شود.

وی با تاکید بر اینکه معضل تعارض منافع بر کشورمان حاکم شده و هر اداره‌ای به جای حل مسئله جهت منفعت عمومی تنها به دنبال منافع درون سازمانی خود است، تصریح کرد: در بسیاری اوقات رفع موانع اجرای پروژه‌ها که ضررعدم رفع آن به مردم می‌رسد به رایزنی در سطح کلان نیاز ندارد و اگر فقط رؤسای ادارات ما هماهنگی و همپوشانی لازم را داشته باشند مشکلات حل و فصل می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس دخالت‌های بی‌مورد برخی اشخاص در فضای اداری شهرستان رودسر را هم مورد انتقاد قرار داد و اضافه کرد: هدف ما مچ گیری نیست و نمی‌خواهیم تنها ایرادات را بازگو کنیم بلکه همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و موظفیم اشکالات و نواقص را در هر شکلی که وجود دارد متذکر بشویم.

صفری ملک میان تقویت ارتباطات بین دستگاهی را خواستار شد و اظهار داشت: بدون شک هر رئیس اداره‌ای که ارتباطات قوی‌تری با نماینده داشته باشد می‌تواند سهم خود را از جذب اعتبارات، به ویژه اعتبارات ملی افزایش دهد که این امر نهایتا به نفع مردم دو شهرستان رودسر و املش خواهد بود.

وی با بیان اینکه هرگز به دنبال منافع سیاسی و جناحی نبوده است، خاطرنشان کرد: برای احقاق حق مردم با کسی تعارف نداشته و ندارم از طرفی برای ارتقا شاخص‌های دو شهرستان رودسر و املش از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.