تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
295 بازدید
کد خبر : 5076

یادداشت:عسکر جهاندار

هرکسی را بهر کاری ساختند؟!

هرکسی را بهر کاری ساختند؟!
اما مردم آگاه؛ مدیران و کارکنان متخصص،نَترس،راستگوی و پای بند به قانون را که در پُست تخصصی گُمارده و برای گِره گشایی از مشکلاتشان در مقام "عمل " تلاش می کنند تا دردی از آلام جامعه را درمان نمایند را می بینند! می پسندند!دوستشان دارند! و همراهی شان می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، عسکر جهاندار فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت:

تجربه نشان داده یکی از آفت های جامعه را می‌توان بکارگیری برخی افراد غیرتخصصی و سفارشی با نداشتن مهارت،تجربه و شناخت در زمینه پُست انتصابی عنوان کرد و ضرب المثل معروفی وجود دارد که:هر کسی را بَهر کاری ساختند!و درس گرفتن از تجارب تلخ گذشته سود سرشاری خواهد داشت!

امروزه همه می دانند؛ یک مدیر کاردان در اموری که اشرافیت دارد می تواند محور اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و…به شمار آید و عملکرد مثبتش در حوزه کاری بهترین تبلیغ برای او خواهد بود.پس نیازی به هزینه گزاف تبلیغاتی و هیاهوی کاذب برای شناخته شدن نیست! زیرا این رفتار کلیشه ای در عصر کنونی هیچ ثمری ندارد و”خود فریبی”است!

همه محترمند! اما مردم آگاه؛ مدیران و کارکنان متخصص،نَترس،راستگوی و پای بند به قانون را که در پُست تخصصی گُمارده و برای گِره گشایی از مشکلاتشان در مقام “عمل ” تلاش می کنند تا دردی از آلام جامعه را درمان نمایند را می بینند! می پسندند!دوستشان دارند! و همراهی شان می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.