تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
235 بازدید
کد خبر : 5143

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

به دام افتادن سارق در صومعه‌سرا

به دام افتادن سارق در صومعه‌سرا
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارق سابقه دار با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، سرهنگ “امیر وهاب‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه وقوع جرایمی همچون سرقت و بازتاب منفی آن در سطح جامعه می‌طلبد که پیشگیری از وقوع آن از اولویت‌های اصلی پلیس در اجرای ماموریت‌ها باشد اظهار داشت: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان صومعه سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و تقویت گشت های نامحسوس سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی بیان داشت: سارق سابقه‌دار در تحقیقات پلیس به 6 فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان صومعه‌سرا و یک فقره سرقت احشام اعتراف کرد.
سرهنگ امیروهاب زاده تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده، متهم 32 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا در پایان از شهروندان خواست، جهت پیشگیری از سرقت به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.