تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
206 بازدید
کد خبر : 5188

نایب رئیس شورای شهر پیر بازار؛

وجود گاردریل ورودی شهر در شان مردم پیر بازار نیست

وجود گاردریل ورودی شهر در شان مردم پیر بازار نیست
نایب رئیس شورای شهر پیربازار؛ با بیان اینکه وجود گاردریل ورودی شهر در شان مردم پیربازار نیست، گفت: با توجه به اینکه در این محدوده واحدهای مسکونی و تجاری وجود دارد، شهروندان و دانش آموزان و همچنین کسبه با مشکلات فراوانی در این زمینه روبرو هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،مازیار ابراهیمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پیربازار با انتقاد از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در جهت عدم جمع آوری گارد ریل محدوده ورودی شهر پیر بازار اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و مکاتبات انجام شده با دستگاه های مسئول تاکنون اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه وجود گاردریل در محدوده شهری مرسوم نیست، افزود: معمولاً گارد ریل در خارج از محدوده شهرها مورد استفاده قرار میگیرد، اما علی رغم پیگیری ها در این زمینه تسریع در کار صورت نمی گیرد.

به گفته با کمک یکی از نمایندگان سخت کوش شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای جمع آوری این گاردریل و نصب بلوار از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امیدواریم اداره کل راهداری گیلان هرچه سریعتر نسبت به جذب این اعتبار و عملیاتی شدن این پروژه اقدام کند.

وی با اشاره به مشکلات مردم این منطقه در تردد گفت: با توجه به اینکه در این محدوده واحدهای مسکونی و تجاری وجود دارد، شهروندان و دانش آموزان و همچنین کسبه با مشکلات فراوانی در این زمینه روبرو هستند که نیاز به اقدام فوری و رفع این معظل دارد.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات منطقه پیر بازار بیان کرد: با توجه به اینکه شهر پیر بازار تازه تاسیس بوده و با مشکلات فراوانی روبرو است، نیازمند توجه جدی مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی به این شهر نوپا است تا مدیریت شهری بتواند پاسخگوی نیازهای اولیه شهروندان باشند.

وی با بیان اینکه خیابان شهید قربان نژاد شهر پیربازار چندین سال است که توسط دهیاری سابق پیربازار زیرسازی و تعریض گردیده و آماده آسفالت است افزود؛ این خیابان یکی از مناطق حادثه خیز شهر پیربازار بوده و موجب ایجاد چندین حادثه منجر به فوت شهروندان عزیز گردیده است، علی رغم پیگیری های صورت گرفته از طریق اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رشت این خیابان یک کیلومتری آسفالت انجام نگردیده است که زیرسازی آن نیز در حال تخریب بوده و موجب از بین رفتن بیت المال می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.