تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
315 بازدید
کد خبر : 5384

در نبرد میان تعامل و تقابل :

۳ بر هیچ به نفع مدیریت شهری لیسار

۳ بر هیچ به نفع مدیریت شهری لیسار
قطعا اتحاد و همدلی اعضای شورا با انتخاب یک شهردار باتجربه می تواند روزهای بهتری برای شهروندان لیساری رقم بزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، مجموعه مدیریت شهری لیسار در طول سالهای اخیر همواره به اتحاد و همدلی در بین مردم شناخته می شوند.

آنان با ۵ رای حسن محمد پور شهردار اسبق تالش را به لیسار بردند تا از تجربیات و توانمندی وی در مدیریت و توسعه شهرشان بهره بگیرند.

شهردار و اعضای شورای شهر لیسار همواره در مناسبت های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی حضور فعال و جمعی دارند،این در حالی است که شورای شهر تالش این روزها حال خوشی ندارد و کمتر می توان اعضای شورای شهر تالش را در محافل مختلف و بصورت جمعی مشاهده کرد.

حقیقت اینست شهرداری و شورای شهر لیسار را می توان بعنوان یک الگوی موفق در حوزه مدیریت شهری در شهرستان معرفی کرد،اتحاد و همدلی اعضای شورا با انتخاب یک شهردار باتجربه و متخصص می تواند روزهای بهتری برای شهروندان لیساری رقم بزند.

عکس فوق مربوط به حضور شهردار و اعضای شورای شهر لیسار در مسابقات جام ادارات به مناسبت هفته تربیت بدنی می باشد،درست زمانی که شورای شهر تالش در جلسه ای چند ساعته درگیر انتخاب سرپرست شهرداری بودند.

تیم لیسار امروز بازی فوتبال را به تیم شهرداری تالش باخت،اما بی شک در حوزه مدیریتی و تعامل،۳ بر هیچ از مجموعه مدیریت شهری تالش پیش هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.